• Op school doe ik als keuzevak beeld bewerken, dit komt er op neer dat je een beetje aan het photoshoppen bent (':

    Nu heb ik twee opdrachten gekregen en ik hoopte dat een aantal mensen van jullie er misschien een goed idee voor hadden.

    Dit zijn de twee opdrachten:
    1. Photoshop jezelf in een nieuwsbericht. (Het mag een bestaand nieuwsbericht zijn, maar je mag er ook één bedenken)
    2. Photoshop jezelf samen met je jezelf in een foto, hierbij moet interactie aanwezig zijn. (Bijvoorbeeld jezelf als slaaf en jezelf als meester)

    Kom maar op met jullie goede ideeën! (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Die tweede klinkt leuk :3. Je zou jezelf rennend kunnen doen, alsof je estafette loopt. Zo op het moment dat je net die stok doorgeeft of een bal of weet ik het. Mja dan moet je wel eerst die foto's maken.. Maar verder heb ik niet echt ideeën ;o.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb een keer op quizlet een meisje gezien dat een foto had gemaakt met zichzelf 4 keer in hetzelfde beeld (geen idee hoe ze dat had gedaan)
    was echt wel mooi want 3 van de 4 'meisjes' waren zo een beetje doorzichtig zodat het leek dat ze geesten waren (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien