• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.

Rooster.

Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

Kamergenoten. - Heden, nu. -

Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

Rollen.

Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

Plattegrond.

Ware grootte.

Rollentopic.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ik ga nog niet maar denk dat ik Derek Alice zo naar boven laat brengen en dat hij daar ook blijft ;d Elena zit nog ergens in het gras te tekenen]

Derek Souza

'Hmm, misschien. Wat valt er nog over te praten?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[ Oh, ik ook nog niet 'd Skylar is er ook nog dan laat ik haar wel even met jou. Dan laat ik Des Cat naar boven brengen aangezien die ook nog in de vrijetijdsruimte is]

Destiny Fay Dawson

'Misschien wou jij nog wat zeggen. I dont know.' 'Breng jij toruwens Alice weg? Dan breng ik Cat wel. Die is vast in slaap gevallen in de vrijetijdsruimte.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Derek Souza

'Ik heb niks te zeggen, en is goed,' zei ik. ik stond op en liep naar Alice toe. Ik deed één arm onder haar benen door en de ander achter haar rug. Ik tilde haar op en bracht haar naar haar kamer.
    Bij haar kamer aangekomen stopte ik haar in. Ik ging zitten aan het uiteinde van het bed. Ik had geen zin in gaan.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Destiny Fay Dawson

Ik liep naar de vrijetijdsruimte en vond Cat slapend achter de piano. Ik tilde haar op, liep naar boven en legde haar neer op bed. Ik pakte mijn pyjama kleedde me om en ging in bed liggen terwijl ik rustig in slaap viel.

[Ik denk dat ik Elena ook gewoon laat slapen. Want eerlijk gezegd heb ik het wel beetje gehad voor vandaag ;$]

[ Same, ik weet niet meer wat ik zou moeten doenXD]

Skylar Luna Sharpe

Langzaam viel ik in slaap. Urgh ik liepp maar naar mijn kamer en ging in bed liggen.

[ Alvast slaaplekker]

[Dank je, jij ook]

Elena Demore

Ik sloeg me tekenblok dicht en liep naar me kamer. Om daar vervolgens te gaan slapen.

Cat Lincon

Ik werd wakker op de grond bij de piano. Ik knipperde even met mijn ogen maar ze bleven wazig. Ik fronste en wreef erin. Het werd al beter. Ik liep naar de keuken en zocht naar een apparaat voor koffie te zetten. "Hier ben je" mompelde ik. Ik praatte echt teveel tegen mezelf. Veel te veel. Ik liep met de koffie in mijn hand door het huis. Op zoek naar een kamer die ik nog nooit had gezien. Een bezemkast dat was het. Wist niet eens dat er hier ook gepoetst werd. Ik nam een slok en slikte de warme vloeistof door. Ik liep naar mijn kamer, haalde alles om te tekenen uit en liep ermee naar beneden. "Een grootste tekening" mompelde ik in mezelf. Daarna begon ik te tekenen.

[Je moet je ding ff veranderen. Des had Cat naar haar kamer getild]

[ik zie wel wie er op Elena reageert ;D]

Elena Demore

Ik rekte me eigen uit en zag het boek liggen op me buik. 'Wat was ik aan het lezen?' mompelde ik. Ik keek naar het boek 'Schaduwland', las ik. Ik legde er een boekenlegger tussen en legde het boek weg. Ik pakte een legging en een jurkje en ging douchen.
    Nadat ik klaar was met douchen ging ik naar de keuken. In de kastjes zocht ik naar rozijnen. Ik kon ze nergens vinden. Ik haalde me schouders op en pakte een kommetje. Ik deed me ogen dicht en manifesteerde dat het kommetje vol zat met rozijnen. Met het kommetje in me hand liep ik naar het vrijetijdsruimte en ging achter de piano zitten. Ik ging spelen. 'Pinch me Is this real,' zong ik zachtjes. 'This feeling of release'.

Alice Rièvve ~ Necromancer

Ik snakte naar adem, terwijl ik overeind schoot in bed. Vluchtig keek ik om me heen, met mijn ogen knipperend, wachtend tot mijn zicht wat scherper zou worden. Toen dat het geval was, zag ik Derek aan de rand van mijn bed liggen of zitten, ik wist niet precies wat het was. In ieder geval sliep hij. 'Hoi,' mompelde ik desondanks. Ik was met mijn gedachten bij de droom, of eerder nachtmerrie die ik eerder had gehad. Iets vaags, met een meisje. Één ding wist ik zeker, en dat was dat er in ieder geval veel bloed, en veel meisjesachtig gegil in was voorgekomen. En dat het doodeng was, dat was ook zo klaar als een klontje.

[ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 19:59 ]

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

[Volgens mij is hij in de nacht vast wel keer in slaap gevallen ;$]

[Fail, niet aan gedacht. Dan pas ik het aan, maar dan maakt ze hem in ieder geval wakker. :'D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

[Oh ja.. Alice weet niet eens of hij ligt slaapt en je maakt hem al wakker met 'hoi' te mompelen XD]

Derek Souza

'Hoi,' hoorde ik iemand mompelen. Ik deed me ogen open en keek waar het vandaan kwam. Alice. Ik dacht even na en wist het weer. Ik was hier blijven zitten. Vast in slaap gevallen. 'Waarom zweet je?' vroeg ik aan haar.