• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'HEEE DEREK,' hoorde ik Des schreeuwen. Ik keek haar aan. 'Hoi?' Ik keek naar Alice en zag dat ze moe werd. Stiekem glimlachte ik. Ik zal haar straks wel naar bed brengen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson

    Ik hield het niet meer en ging stuk. 'OKE STOP.' ik liep naar de spin en gooide 'm over de heg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    Ik sprong naar beneden en liet me weer vallen in het gras.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:19 ]

    Destiny Fay Dawson

    'Dus...' Alice was half in slaap gevallen. 'Dus,' ik ging naast Derek zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Dus,' zei Des en ze kwam naast me zitten. 'Als jij een tweede Ali word kun je gaan,' zei ik rustig tegen haar. 'Maar, wat is er?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson

    Ik grinnikte. 'Nee, ik ben geen tweede Ali maar ik wou gewoon even praten.' Glimlachte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Nee, ik ben geen tweede Ali maar ik wou gewoon even praten,' glimlachte ze. 'Waarover?' vroeg ik. Ondertussen hielt ik Alice een beetje in de gaten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson

    'Gewoon. Mag ik je iets vragen?' hij knikte. 'Ik had voordat ik naar hier kwam een tekening gemaakt en uhh..het ging over een weerwolf en een familie ofzo. Denk je dat het over jou ging? Ik zelf denk het wel.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Ik had voordat ik naar hier kwam een tekening gemaakt en uhh..het ging over een weerwolf en een familie ofzo. Denk je dat het over jou ging? Ik zelf denk het wel,' zei/vroeg ze. Ik slikte. 'Wat voor familie?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson

    Ik hoorde dat hij slikte. 'Ik heb de tekening bij me. Zal ik het voor je pakken?'

    [ Hoe moet ik weten wat voor familie het is. Kan jij dat verzinnen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hij is geadopteerd XD zijn biologische broertjes zijn vermoord Boeken wel gelezen ? ;P]

    Derek Souza

    'Ik heb de tekening bij me. Zal ik het voor je pakken?' vroeg ze. Ik twijfel. 'Ik weet het niet'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Coldplay ging door mijn hoofd. Zonder ik het doorhad tikten mijn vingers tegen mijn bil voor de noten die ik zou moeten spelen op de piano. Eigenlijk ben ik degene met de meest saaiste gave hier. Ik had dan ook nog eens op 206 lessen gezeten. 101 is niet origineel. Ik stond op en ging tegen de boom aanzitten met mijn hoofd naar boven gericht om mijn tranen binnen te houden. Ik ben al dagen aan een stuk gebroken en dat alleen omdat ik aan het verleden denk, omdat ik hier ben. Dit is echt niet goed hier, het is alleen maar slechter.

    [Teletubie, als je wil mag je Elena er gerust bij betrekken (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Kende de boeken maar heb ze nooit echt gelezen xd.]

    Destiny Fay Dawson

    'Ik pak het wel gewoon. Misschien betekent het wat.' Ik liep naar boven. Pakte snel mijn schetsboek en liep naar beneden. Ik kwam terug bij Derek. 'Hier kijk maar.' Ik gaf hem het schetsboek. Hij bladerde tot hij de tekening met de weerwolf zag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok leg maar eerst uit wat er op die tekening staat XD anders kan ik niet echt een stukje bij bedenken XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you