• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Ja het gaat wel, geloof ik. Ik ben gewoon een beetje van slag van die droom,' mompelde ik. Daarna stapte ik uit bed, en wierp ik een blik op mijn pyjama. Ik zag eruit alsof ik meegedaan had aan een wet t-shirt missverkiezing. 'Ik ga me even omkleden,' zei ik, met een gebaar naar mijn shirt. Daarna liep ik naar de kast en haalde daar een schoon setje kleren uit. 'Ben zo terug.' Ik wandelde met de kleren naar de badkamer, waar ik onder de douche stapte, en mezelf razendsnel schoonmaakte. Vervolgens kleedde ik me aan en poetste ik mijn tanden, waarna ik terugliep naar de kamer. 'Ben ik weer.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Ben zo terug,' zei ze en ze liep weg. Liet ze me hier nou achter? Ik keek om me heen en kwam tot de conclusie dat de kamer er hetzelfde uit zag als de mijne. 'Ben ik weer,' zei ze, toen ze binnenkwam. 'Hoi'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké, nu heb ik dus precies 6666 posts, en dat betekent dat ik super evil ben, jeej. *O*

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hoi,' antwoordde ik, waarna ik bijna meteen vervolgde: 'Heb je vannacht wel goed geslapen? Je ziet er een beetje moe uit.' Onder zijn ogen zag ik donkere randen zitten, en zijn huid was verdacht bleek. Óf hij had koorts, of hij had gewoon abnormaal slecht geslapen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [We moeten trouwens ook even een verhaallijn bedenken een keer xd]

    Derek Souza

    'Heb je vannacht wel goed geslapen? Je ziet er een beetje moe uit,' zei ze tegen mij. Ik keek haar aan. 'Ik weet niet wanneer ik slaap viel'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, dat moeten we indeed echt eens een keer gaan doen. :W Even tijd voor inlassen.]

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Het verbaast me dat je niet gelijk in slaap gevallen bent, het is vast saai in je eentje, wanneer je enige gezelschap iemand is die slaapt. En voor zover ik weet praat ik niet in mijn slaap, dus dat kan ook niet interessant geweest zijn..' zei ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Is goed ;d]

    Derek Souza

    Ik keek om me heen, op zoek naar een goeie antwoord. 'Ik was klaar wakker, maar ik weet niet hoelang ik duurde voordat ik in slaap viel'.


    [Ik heb geen inspiratieeeee]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Me neither, misschien moeten we echt even die verhaallijn gaan bedenken, ofzo. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Idd xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is het noodzakelijk dat we dit in PB doen, of kan het ook via gastenboek. Ik voel nu namelijk echt een geweldig ideetje opkomen, iets in de trant van Amnesia Island, maar dan net wat anders. :W]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Hmm maakt mij niet uit ;P gb verwijder ik meestal XD bij pb niet Xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dan doe ik het wel even in PB, GB verwijder ik ook altijd. :W]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ok ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Omg, ik ben zooo moe, dankzij een geweldige film waar ik nog altijd egt niets van snap, wie woont in België en heeft gisteren de film Triangle gekeken ?]

    [Niet gekeken, wel van gehoord. Het schijnt zo'n super verwarrende psychologische thriller te zijn. :'3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Geloof me, dat is het, op een gegeven moment vermoord ze haar vriendin, per ongeluk dan, maar eigenlijk was zij het niet echt maar een soort van 2e haar en dan gaat die vriendin naar een plaats, komt ze daar toe, liggen er al zeker 100 van dezelfde vriendinnen dood -_-, ik ben er nog steeds niet uit]