• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson

    'CAAAT.' riep ik blij toen ik de vrijetijdsruimte in kwam. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel.

    Skylar Luna Sharpe

    Des riep vrolijk naar een meisje en liep naar haar toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Waar hebben Alice en Derek het btw over? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "DES !" riep ik terug. "Dit huis is echt zoooooooooo saai !" riep ik dramatisch uit. "Ik heb trouwens een nieuw plan voor Alex probleem - Oh hallo, ik ben Cat !" zei ik.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Waar hebben Alice en Derek het btw over? ]


    [Psycho moment die eindelijk door worden gezet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@IHeartMusicc. Over iets met psychologen, ofzo. :W]

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Oké oké, jij had gelijk, ik geeft het toe. Als jij daar blij van wordt.. Maar nog steeds heb ik het niet op pscychologen.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ OOOOOHH OKEE ;D]

    Skylar Luna Sharpe

    'Hey, ik ben Skylar maar noem me gewoon Sky.' ze knikte. Ik voelde dat Cat iets wou zeggen aan Des dus ging ik maar naar de keuken. 'Ik ga eten zoeken.'

    Destiny Fay Dawson

    Skylar liep weg. 'Alex ?' ze knikte. 'Tell me babe.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Dan is het een opluchting dat ik geen psycholoog ben?' vroeg ik aan haar. Ik draaide me een kwartslag om en ging in een kleermakerszit zitten. 'Boom is hard,' legde ik haar uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Ik heb dus zitten nadenken, en ik dacht als ik het hem nóg eens vraag dat ik dan ga overkomen alsof ik hem echt wil, nou misschien een klein beetje maar dat moet hij niet weten, dus ik heb besloten om gewoon af te wachten wat hij doet, behandeld hij me slechter dan weet hij het nog altijd niet, beter dan is het 'ja' en gelijk als anderen dan is het 'nee', slim he ?!" zei ik na mijn uitleg met een trotse lach. Het klonk echt logisch. Dat was geen sarcasme.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Het is inderdaad beter dat je geen psycholoog bent.. En dat voorlopig ook niet wordt,' grijnsde ik naar hem. 'En ik geloof dat de boom hard is, dat ziet er niet zo comfortabel uit.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Vertel mij wat,' zuchtte ik. 'Me rug heeft het vernomen,' zei ik en ik rekte mij eigen uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Faw Dawson

    'Oke, Dus hij zegt niets en behandeld je als vuil is het nee even om het grof te zeggen. En anders niet ja.' Ik knikte goedkeurend. 'Trouwens. Ik had een idee Skylar heeft een Alter ego en ze vertelde me dat die zomaar opkomt en meestal bij jongens. Als Alex jou laat vallen kunnen we misschien haar op hem afsturen.' Grinnikte ik duivels. 'We vertellen gewoon wat hij heeft gedaan en ze doet het wel. Denk ik.' 'En. Ik heb een DM van een onbekende guy/chick gekregen weet je toevallig van wie?' Ik liet haar de naam lezen '@RainingSunset'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Gaat het nog wel?' vroeg ik aan hem, toen ik zijn rug één keer hoorde knakken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Hmm, de zon misschien ? Nee ik heb werkelijk geen idee, de mije is gewoon HappyCat, Pokerface, je moet het overal op houden" zei ik.

    Derek Souza

    'Gaat het nog wel?' vroeg ze. Ik keek haar aan. 'Jahoor, waarom niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Riève ~ Necromancer

    'Omdat je rug net akelig hard knakte,' zei ik, misschien ietwat sarcastisch. Ik keek om me heen op de grond, waar een minuscuul spinnetje liep. Ondanks het feit dat hij minuscuul was, sprong ik gelijk op. 'Spin!' riep ik uit.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.