• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer samen met Destiny 'Fay' Dawson [ILoveThings].

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    -Destiny 'Fay' Dawson | Telikinese & Visioen tekenen | ILoveThings

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Eigenares.
    -Madison Hope Montir | LovingLoser

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    'Niet stom bedoeld, maar je lijkt me inderdaad niet zo'n fantastische psycholoog. En wat heeft halfnaakt zijn nu te maken met het psycholoog zijn?' vroeg ze. Ik zag dat ze snel naar me keek. 'Nou, omdat psychologen niet zo bij hun cliënt gaan zitten?' probeerde ik op een snuggere manier over te brengen. Eigenlijk was die boomstam niet zo zacht voor me rug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'O, en halfnaakt zijn beïnvloed dan ook echt je goede raad,' zei ik, met een vlugge glimlach zijn kant op, om te laten weten dat ik maar een grapje zat te maken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Hmm, misschien wel,' zei ik en ik keek haar aan. 'Wie zijn raad zou je eerder op volgen? Van een half naakte kerel, of van een kerel in pak?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Dat hangt ervan af wie ik beter vertrouw. Als dat de halfnaakte kerel is, dan volg ik zijn raad op, en vice versa,' zei ik, terwijl ik zijn blik beantwoordde. 'Zo simpel ligt het voor mij.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Wat nou, als het allebei wild vreemdes zijn? Maar allebei afgestudeerd als psycholoog?'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Dan beoordeel ik de situatie nog steeds op zo'n moment. Wat voor uitstraling heeft zo'n persoon? Wekt hij vertrouwen op, of vind je hem vervelend op überhaupt mee te praten.' Ik haalde mijn schouders op. 'Want als ik op dit moment de keuze had om met de psycholoog hier te praten of met jou, dan zou ik met jou gaan praten.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cat Lincon

    "Wat is het hier weer leuk vandaag !" roep ik door het huis. Ja, sarcasme, wat anders ? "Hallo, is hier iemand ?!" roep ik erachter. Ik voel me eenzaam en alleen.

    [ Hey, heb ik iets gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Want als ik op dit moment de keuze had om met de psycholoog hier te praten of met jou, dan zou ik met jou gaan praten,' zei ze. Ik glimlachte. 'Wat wekt meer vertrouwen op? Vreemde kerel in net pak of vreemde kerel half naakt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja waarschijnlijk wel, ik ben gewoon ingesprongen, een nieuw meisje heb je gemist alsins, haha, maakt niet uit, hou me gezelschap ! Vrijetijdsruimte, we moeten onze praatje nog maken xp]

    Destiny Fay Dawson || Telekinese & Toekomst tekenen

    k word wakker en loop naar de badkamer. Shit, volgens mij was ik heel de dag aan het slapen. Hmm Ik doe mijn haar, make up en al die shit en loop naar beneden.

    Skylar Luna Sharpe || Alter ego & Letterlijk verplaatsen in mensen

    Ik loop mijn kamer uit en kom onderweg Des tegen. 'Hey,' 'Hey, ga je mee naar beneden?' vraagt ze vriendelijk


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cat Lincon

    "Niemand dus" mompelde ik weer. Ik plofte neer op de bank die me naar boven veerde. Een grijns kwam op mijn gezicht en ik ging rechtstaan op de bank. "Ik moet iets te doen hebben" zei ik waarna ik mijn schouders ophaalde. Vrolijk begon ik te springen. "Trampoline is echt handiger" zei ik. Haha, ja nog een les, mijn ouders moeten me echt gehaat hebben !

    [ Hahaha is goed. Ja ik heb ook een nieuw meisje dus moet je ook nog ontmoeten ;P]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Jij wacht gewoon op het moment dat ik zeg dat het de vreemde man in het pak is, of niet soms?' zei ik met een grijns in zijn richting. 'Maar goed, wat jij wilt: de man in het pak. Maar alleen wanneer ik het heel oppervlakkig bekijk.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    Ik snoof. 'Ik zei het toch'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you