• Ja, ik zit nu bijna 2 jaar op Quizlet.

    Dat klinkt voor mij erg kort, maar te terugblikken lijken zo ver weg. De tijd van de Q-chat en Rose en Danique waar ik al tijden niets meer van heb vernomen. Het lijkt een compleet andere tijd, maar in feite is het maar anderhalf jaar. De tijd van de Users die duizelig werden van de nieuwe lay-out. Die door iedereen als lelijk werd beschouwd en nu eigenlijk toch best handig is. De tijd van Gaby, van Jo. Het is nog geen half jaar geleden, maar voelt zo ver weg. De tijd van EstrellaVida, mijn eerste account. De tijd van The Gang en het begin van The War of Quizlet van Sarita. Het moment waarop iedereen nog om alles lachte en Quizlet een stuk kleiner was. Toen Marleen en ik elkaar de ogen uitkrabten, wat nu gelukkig verandert is.

    Tja, het klinkt alsof ik de afgelopen tijd enkel op Quizlet heb gezeten. Maar in die 2 kleine jaren is er zo veel gebeurt hier. Eerlijk gezegt vind ik het geweldig dat Quizlet groeit, alleen de sfeer veranderd hier zo. Ik heb best veel mensen dankzij Quizlet leren kennen en daar ben ik blij om, maar die mensen spreek ik ook buiten Quizlet. Ik merk dat er steeds minder voor me over blijft hier.

    Twee jaar Quizlet. Welke tijden herinneren jullie je nog héél erg goed? En wat vonden jullie de leukste tijd op Quizlet? Ik de zomer van 2010 :3


    Let it come and let it be

    Nightmares schreef:
    (...)





    OT: De geschiedenis van Hale vind ik toch het leukst, al is het maar kort geleden. Die gaat de geschiedenisboeken wel in! ;'D

    RINUS schreef:
    (...)



    OT: De geschiedenis van Hale vind ik toch het leukst, al is het maar kort geleden. Die gaat de geschiedenisboeken wel in! ;'D


    Dat gaat zeker de geschiedenis in, maar is dat al geschiedenis want volgens mij zullen er nog veel topics van haar komen (krul)


    (Be)lieve in (you)rself

    lol de periode die jij beschrijft vond ik juist vreselijk, want ik vond die groepjes die op dat moment waren gevormd nogal irritant.
    Maar ik weet eigenlijk geen andere periode te noemen die ik leuk vond :')


    As travars

    RINUS schreef:
    (...)



    OT: De geschiedenis van Hale vind ik toch het leukst, al is het maar kort geleden. Die gaat de geschiedenisboeken wel in! ;'D


    None but ourselves can free our minds.

    Nightmares schreef:
    (...)



    -oké, daar moest ik heel hard om lachen- :'D



    @DarkTimes: Ja, ik ben bang van wel! Aangezien iedereen nu al heel sceptisch is bij elke nieuwe user! Ze heeft ons wel getraumatiseerd, hahaha.

    @RINUS haha, ja klopt. Stiekem mis ik onze Hale wel, vooral die geweldige muziek(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    oooh degene die ook wel de geschiedenisboeken in mag was dat meisje met die twintig of meer accounts en telkens inactief ging wanneer mensen merkten dat zij het was en toen een nieuw account maakte :'D


    As travars

    Wandering schreef:
    @RINUS haha, ja klopt. Stiekem mis ik onze Hale wel, vooral die geweldige muziek(:


    Haha ja! Want ik klikte altijd op haar muziek, vond het zo mooi! En ik mis die ene user ook, met die honderden accounts.. Al weet ik niet meer hoe ze heette.. En in dat opzicht leek ze nog wel wat op Hale.. IK HEB EEN CONNECTIE! (pirate)

    RINUS schreef:
    (...)

    Haha ja! Want ik klikte altijd op haar muziek, vond het zo mooi! En ik mis die ene user ook, met die honderden accounts.. Al weet ik niet meer hoe ze heette.. En in dat opzicht leek ze nog wel wat op Hale.. IK HEB EEN CONNECTIE! (pirate)


    Ja, echt hè? Ik moest vaak wel net zoals haar een traantje wegpinken bij de muziek, pfoee..

    Haha, klopt. Ik weet alleen haar naam ook niet meer, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ja, echt hè? Ik moest vaak wel net zoals haar een traantje wegpinken bij de muziek, pfoee..

    Haha, klopt. Ik weet alleen haar naam ook niet meer, ghehe.

    Haar naam was Jill. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Haar naam was Jill. :Y)


    Ach, wat hou ik toch van dat soort onruststokers:Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh oh en schaamhaarmeisje. Die mag ook in de geschiedenis boeken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weet je wat, ik ga gewoon een quizlet geschiedenis boek schrijven _O_ -ja dit meen ik serieus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zet het eerst maar in een story. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja dat bedoelde ik ook :'D.
    En ik ga het nog serieus doen. -ja i know ik faal


    "Ignite, my love. Ignite."