• Ja, ik zit nu bijna 2 jaar op Quizlet.

    Dat klinkt voor mij erg kort, maar te terugblikken lijken zo ver weg. De tijd van de Q-chat en Rose en Danique waar ik al tijden niets meer van heb vernomen. Het lijkt een compleet andere tijd, maar in feite is het maar anderhalf jaar. De tijd van de Users die duizelig werden van de nieuwe lay-out. Die door iedereen als lelijk werd beschouwd en nu eigenlijk toch best handig is. De tijd van Gaby, van Jo. Het is nog geen half jaar geleden, maar voelt zo ver weg. De tijd van EstrellaVida, mijn eerste account. De tijd van The Gang en het begin van The War of Quizlet van Sarita. Het moment waarop iedereen nog om alles lachte en Quizlet een stuk kleiner was. Toen Marleen en ik elkaar de ogen uitkrabten, wat nu gelukkig verandert is.

    Tja, het klinkt alsof ik de afgelopen tijd enkel op Quizlet heb gezeten. Maar in die 2 kleine jaren is er zo veel gebeurt hier. Eerlijk gezegt vind ik het geweldig dat Quizlet groeit, alleen de sfeer veranderd hier zo. Ik heb best veel mensen dankzij Quizlet leren kennen en daar ben ik blij om, maar die mensen spreek ik ook buiten Quizlet. Ik merk dat er steeds minder voor me over blijft hier.

    Twee jaar Quizlet. Welke tijden herinneren jullie je nog héél erg goed? En wat vonden jullie de leukste tijd op Quizlet? Ik de zomer van 2010 :3


    Let it come and let it be

    Wie is Roos?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Voor mij, ik zit nu zo'n anderhalf jaar op quizlet, maar ik ben nooit betrokken geraakt in alle drama hier, of een van de populaire mensen geworden. Maar eigenlijk maakt dat me helemaal niet uit, ik ben hier vooral om verhalen te lezen...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Rembrandt schreef:
    Wie is Roos?

    Rose was Miss Ronaldo, eigenlijk een beetje de beroemde/beruchte badass van Quizlet, samen met Dominique Miss Torres zaten ze vaak de Moderators enzo in de weg, haha :'D


    Let it come and let it be

    Ik vond het beter zonder al die RPG's op het forum, maar verder vind ik het nu nog net zo leuk als toen ik hier kwam (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik weet nog die gigantische Tokio Hotel hype, en al dat spammen van sommige users. En dat de mods toen plots er genoeg van hadden en staakten, dat weet ik ook nog.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Ik weet nog die gigantische Tokio Hotel hype, en al dat spammen van sommige users. En dat de mods toen plots er genoeg van hadden en staakten, dat weet ik ook nog.

    In welk jaar was de Mod-staking? Want volgens mij heb ik daar óf veel van gehoord óf ik was er bij, maar ik weet niet welke van de 2 :"D


    Let it come and let it be

    Ridder schreef:
    Ik de tijd van de Q-chat. The war of Quizlet en de LOTQ.


    De Q-chat is echt uitgestorven jammer genoeg.

    Midna schreef:
    Hmm.. In feiten ben ik hier al 4 of 5 jaar.. -dit acc alleen niet-
    Maar, ik weet niet.. Eerste wat bij nu te binnen schiet; 16+ op de Qchat ;D


    Hahaha bdsm night ofzoiets dat mis ik ook


    (Be)lieve in (you)rself

    Quizlet is gewoon awsome! _O_


    26 - 02 - '16

    Locomotor schreef:
    Voor mij, ik zit nu zo'n anderhalf jaar op quizlet, maar ik ben nooit betrokken geraakt in alle drama hier, of een van de populaire mensen geworden. Maar eigenlijk maakt dat me helemaal niet uit, ik ben hier vooral om verhalen te lezen...

    + schrijven. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Combustible schreef:
    (...)
    In welk jaar was de Mod-staking? Want volgens mij heb ik daar óf veel van gehoord óf ik was er bij, maar ik weet niet welke van de 2 :"D

    Goh, dat weet ik niet meer. Drie of vier jaar geleden ofzo. Ik weet nog dat er dan een hele groep dolgelukkig waren en met gigantisch veel spamtopic's begonnen en de rest helemaal in paniek was. Maar nu ja, de mods kwamen echt heel snel terug, dus gelukkig was alles snel opgelost.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zit hier al 4 jaar dus heb zowat alles meegemaakt. Ik kon al die popu kindjes niet uitstaan en al de nieuwe popu kindjes ook niet. Ugh, zo irritant dat ze zijn!
    Zomer van 2008 blijft de beste, denk ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aaah, ik herinner me dat ook nog allemaal. Rose, haar story, Gaby, de hondjes van Gaby,...
    Mijn mooiste herinneringen zijn waarschijnlijk gewoon de avonden/nachten dat ik hier met mensen heel de tijd het off-topic zat vol te spammen, en in elk topic off-topic ging... Dat was oook de tijd dat ik hier echt mensen leerde kennen dus ja. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik begon hier toen de Jonas Brothers populair waren. Zo in 2009.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oh oh.
    En niet vergeten aan het awesome topic lijstje:
    OMG-topic
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:56 ]


    "Ignite, my love. Ignite."