• Ja, ik zit nu bijna 2 jaar op Quizlet.

    Dat klinkt voor mij erg kort, maar te terugblikken lijken zo ver weg. De tijd van de Q-chat en Rose en Danique waar ik al tijden niets meer van heb vernomen. Het lijkt een compleet andere tijd, maar in feite is het maar anderhalf jaar. De tijd van de Users die duizelig werden van de nieuwe lay-out. Die door iedereen als lelijk werd beschouwd en nu eigenlijk toch best handig is. De tijd van Gaby, van Jo. Het is nog geen half jaar geleden, maar voelt zo ver weg. De tijd van EstrellaVida, mijn eerste account. De tijd van The Gang en het begin van The War of Quizlet van Sarita. Het moment waarop iedereen nog om alles lachte en Quizlet een stuk kleiner was. Toen Marleen en ik elkaar de ogen uitkrabten, wat nu gelukkig verandert is.

    Tja, het klinkt alsof ik de afgelopen tijd enkel op Quizlet heb gezeten. Maar in die 2 kleine jaren is er zo veel gebeurt hier. Eerlijk gezegt vind ik het geweldig dat Quizlet groeit, alleen de sfeer veranderd hier zo. Ik heb best veel mensen dankzij Quizlet leren kennen en daar ben ik blij om, maar die mensen spreek ik ook buiten Quizlet. Ik merk dat er steeds minder voor me over blijft hier.

    Twee jaar Quizlet. Welke tijden herinneren jullie je nog héél erg goed? En wat vonden jullie de leukste tijd op Quizlet? Ik de zomer van 2010 :3


    Let it come and let it be

    @Ridder; jij gaat zó nu het volgende OMG-topic aanmaken ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben uit de tijd van Hale. :Y)
    More epic. More fun. Fun, fun, fun on Friday!
    - kuch -
    Anyway, ik vind het hier nog steeds awesome. We zijn alleen wat bitchy geworden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RINUS schreef:
    Nee, ik vond die tijd van Gaby en de hele roedel met schoothondjes nogal zielig. Beetje allemaal op één persoon storten (zoals de user die ze steeds "Ricksperma" noemden) om zelf maar heel cool te lijken. Nah, ik vond dat nogal een dieptepunt van Quizlet. :W

    Ik weet eigenlijk geen periode specifiek te noemen die ik heel leuk vond. Ik vind het hier altijd wel leuk verder. (:


    Serieus, hou nou eens je kop over haar zogenaamde "schoot hondjes"


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Serieus, hou nou eens je kop over haar zogenaamde "schoot hondjes"


    Gedraag je dan ook niet zo, blijkbaar voel je je aangesproken.

    Even een edit: Ik bedoel het ook helemaal niet op dat "woef" gedoe, maar meer op het feit na dat die Gaby helemaal opgehemeld wordt en dat er maar een heel gedoe om haar heen gemaakt wordt, omdat ze alleen maar mensen beledigde en zo zelf cool wilde lijken. En jullie blijven er maar op terugkomen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 23:04 ]

    Ridder schreef:
    (...)

    Serieus, hou nou eens je kop over haar zogenaamde "schoot hondjes"

    Chill! Let us feel the power of Love and Friendship! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RINUS schreef:
    (...)

    Gedraag je dan ook niet zo, blijkbaar voel je je aangesproken.


    Hoezo gedraag ik me zo? Echt waar, ik weet dat je mij bedoeld want het is heel toevallig dat ik net een paar post over je het woord Ricksperma heb laten vallen. En daarbij, bij heel dat RickSperma gebeuren was Gaby niet eens bij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)

    Hoezo gedraag ik me zo? Echt waar, ik weet dat je mij bedoeld want het is heel toevallig dat ik net een paar post over je het woord Ricksperma heb laten vallen. En daarbij, bij heel dat RickSperma gebeuren was Gaby niet eens bij.


    Nee, ik bedoelde jou niet specifiek. Ik las dat topic en dat deed me weer even denken aan toen ze (daar kan jij dan best bijgezeten hebben, weet ik niet precies) met een hele grote groep op één persoon afgingen, omdat het idee van één persoon kwam om haar Ricksperma te gaan noemen. Dat heet een roedel vormen, oftewel: schoothondjes.

    RINUS schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoelde jou niet specifiek. Ik las dat topic en dat deed me weer even denken aan toen ze (daar kan jij dan best bijgezeten hebben, weet ik niet precies) met een hele grote groep op één persoon afgingen, omdat het idee van één persoon kwam om haar Ricksperma te gaan noemen. Dat heet een roedel vormen, oftewel: schoothondjes.


    Nee, dat heet een vrienden groep hebben die plezier maakt. En hoezo perse de schoot hondjes van Gaby. Gaby was toen niet eens online toen we dat zeiden. Ze heeft haar nooit voor Ricksperma uitgemaakt. Ik kan je precies vertellen wie dat wel waren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh, krijgen we een bedrijfspoedel?
    Doe eens normaal man! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Toen ik een maand werd geband door die rel. o.o


    None but ourselves can free our minds.

    RINUS schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoelde jou niet specifiek. Ik las dat topic en dat deed me weer even denken aan toen ze (daar kan jij dan best bijgezeten hebben, weet ik niet precies) met een hele grote groep op één persoon afgingen, omdat het idee van één persoon kwam om haar Ricksperma te gaan noemen. Dat heet een roedel vormen, oftewel: schoothondjes.


    Je zegt gaby en haar schoothondjes, maar gaby had er niks mee te maken -ik ook niet-


    (Be)lieve in (you)rself

    Asjeblieft, als we het hebben over hoe goed het vroeger was, hoeven we dat niet nog eens te beamen door hier een ruzie te beginnen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ridder schreef:
    (...)

    Nee, dat heet een vrienden groep hebben die plezier maakt. En hoezo perse de schoot hondjes van Gaby. Gaby was toen niet eens online toen we dat zeiden. Ze heeft haar nooit voor Ricksperma uitgemaakt. Ik kan je precies vertellen wie dat wel waren.


    Ik heb anders wel gelezen dat ze erbij betrokken was. Ik kan me een reactie herinneren van haar; OMG IK HOU VAN RICKSPERMA -dat was een grapje. Of zoiets. Nou, sorry, maar dat vind ik te ver gaan. Jullie mogen best plezier hebben, maar dat hoeft niet altijd ten koste te gaan van een ander. En dat is hoe het meestal ging met dat groepje, en daarom ben ik er zo fel tegen. En je kunt nu gaan bitchen tegen me, maar de feiten zijn er gewoon. Zoek maar na in de topics.

    Maar ga gerust verder met je mooie herinneringen, ik hoef er niet over te discussiëren verder. Kom daarvoor maar in mijn gastenboek, als het nodig is!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 23:10 ]

    Oké, ik hou nu mijn mond want Sev doet me wat aan als dit topic gesloten wordt door mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    RINUS schreef:
    (...)

    Ik heb anders wel gelezen dat ze erbij betrokken was. Ik kan me een reactie herinneren van haar; OMG IK HOU VAN RICKSPERMA -dat was een grapje. Of zoiets. Nou, sorry, maar dat vind ik te ver gaan. Jullie mogen best plezier hebben, maar dat hoeft niet altijd ten koste te gaan van een ander. En dat is hoe het meestal ging met dat groepje, en daarom ben ik er zo fel tegen. En je kunt nu gaan bitchen tegen me, maar de feiten zijn er gewoon. Zoek maar na in de topics.

    Maar ga gerust verder met je mooie herinneringen, ik hoef er niet over te discussiëren verder. Kom daarvoor maar in mijn gastenboek, als het nodig is!


    None but ourselves can free our minds.