• Het is vijf voor twaalf, en er zijn nog 475 leden, 7 vrienden en 6 crewleden on-line?

Jullie hebben geen leven mensen. Ik ook niet, maar ik ben nog aan het schilderen. :Y)
    Wat zijn jullie nog aan het doen?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik heb werkelijk geen flauw idee.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Huiswerk. FML

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Televisie kijken, shit voor school regelen.
    En ik heb dan al 4,5 jaar geen leven. :'D

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Gamen, Tinychat, praten met maten op Skype, muziek luisteren, en Quizlet.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Dan wil ik niet weten wat je over ons zegt als we rond 4 uur hier nog zijn:X
    En ik verveel me

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

ponies kijken. WIL NIEUWE EPISODE D:

quidquid excusatio prandium pro

Discord schreef:

Ponies kijken? MLP om vijf over twaalf?

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Quizlet, Twitter. En Uneventful zit mij te irriteren. URGH.

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Ik slaap toch niet voor 3 uur, dus dan maar levenloos op het internet rondhangen.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

You're just as lfieless as we are, hun

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Gewoon internet. Ben wel de hele avond online op quizlet omdat ik een tabblad heb open staan maar ben eigenlijk meer bezig met andere dingen.

<3

ik ga nu naar bed ;D

If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

Chemist schreef:
    (...)

Ponies kijken? MLP om vijf over twaalf?

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Discord schreef:

SRSLY. Op dít tijdstip. Ik weet echt niet wat jij allemaal denkt als je ponies kijkt, op dít tijdstip.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Uneventful schreef:
    (...)

SRSLY. Op dít tijdstip. Ik weet echt niet wat jij allemaal denkt als je ponies kijkt, op dít tijdstip.

Dat wil je ook niet weten

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you