• Vlakbij mijn flat is een school en mijn vriendin zit op die school. Ik kreeg gisteren te horen dat een jongen uit de brugklas was aangereden door een tram en was overleden. Natuurlijk is dat erg voor de familie, vrienden en klasgenoten. Daarom was er ook vandaag zoiets dat ze afscheid konden nemen. Maar wat ik heel laag vind is dat hij werd gepest en nu opeens iedereen zegt dat ze het erg vinden en dat ze hem zullen missen. Ik snap ook wel dat niet iedereen hem pestte, maar ik vind het zo laag om dan later heel zielig te doen.

    Nee ik ben niet harteloos. Ik vind het harteloos hoe die pesters doen.

    ik ben het met je eens kathy..

    maar tja..
    soals se seggen ;;
    over de doden niet meer dan goeds...


    We can only learn to love by loving.

    Wow, dat is inderdaad nogal laag..


    Life is hard and then we die

    Tja, ze hebben opeens een schuldgevoel, maar het is te laat om sorry te zeggen. Ik hoop dat ze nu ook eens gaan nadenken met wat ze doen.

    idd, laag (maar wat moeten ze anders zeggen, Jippie hij is dood? Dat vind ik nogal hard^^)


    I am an idiot, I move.

    Tja, ze hebben opeens een schuldgevoel, maar het is te laat om sorry te zeggen. Ik hoop dat ze nu ook eens gaan nadenken met wat ze doen.


    idd..


    We can only learn to love by loving.

    idd, laag (maar wat moeten ze anders zeggen, Jippie hij is dood? Dat vind ik nogal hard^^)
    Nee, dat zeg ik niet. Maar dat ze opeens dingen gaan zeggen als: ik zal je missen enz. Dat is raar