• We gaan een paar jaar terug in de tijd toen de jongens van One Direction nog kindertjes waren. De ouders van de jongens zijn heel erg goed bevriend met elkaar, toch hebben de jongens elkaar nog nooit gezien. Op een dag besluiten de ouders op vakantie te gaan voor even op rust te kunnen komen en wat tijd voor hun zelf te kunnen besteden. Alleen omdat ze echt totale rust willen mogen de jongens niet mee en worden ze naar twee meisjes gebracht die op hun gaan passen. De twee meisjes zijn twee zussen die graag iets willen bij verdienen, en denken door even op te passen makkelijk geld te kunnen krijgen. Maar gaat dit wel zo makkelijk worden als ze denken, of gaat dit grandioos mis?

    Regels:
    - Maar een personage per persoon.
    - Ga niet te veel off topic, als je wel off topic gaat zet het dan tussen haakjes.
    - Meld het even als je voor een lange tijd niet kunt reageren.
    - Bij vragen kun je contact opnemen met CrazyLove2x of met xAmore.
    - Nieuwe topics worden alleen aangemaakt door: CrazyLove2x en xAmore.
    - Naamsveranderingen door geven.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd* (Voor de jongens: Min 6, Max 12. Voor de meisjes: Min 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    * De leeftijden hoeven niet in de goede volgorde, dus Liam kan nu ook bijvoorbeeld de oudste zijn in plaats van Louis.

    Personages:

    Jongens:
    - Niall James Horan. nessje
    - Liam James Payne. Gereserveerd xElounor
    - Zayn Jawaad Malik. Lamebrain
    - Harry Edward Styles. xAmore.
    - Louis William Tomlinson. CrazyLove2x.

    Meisjes (Max 2.):
    - Luciënne Bradlee Ellison. Slade
    - Rianne Samantha Ellison xClove

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:08 ]


    Let's play a love game.

    Rol: The Little Flirt. <3
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Zeven jaar.
    Karakter: De kleine Harry is voor zijn leeftijd verschrikkelijk nieuwsgierig en loopt nu al achter de meisjes aan. Harry kan verschrikkelijk schattig overkomen om zo zijn zin te krijgen en als dat niet werkt gaat hij huilen. Hij houdt ervan om aandacht te krijgen en zorgt ervoor dat hij die ook krijgt, want anders kunnen er dingen kapot gaan... Verder is Harry vrij aardig en maakt hij snel vrienden. Toch is Harry door vriendjes makkelijk te bespelen en luistert hij maar al te graag naar ze.
    Uiterlijk: Harry heeft blauwgroene ogen en heeft een gemiddelde lengte. Verder heeft hij redelijk lange wimpers en vallen zijn voortanden degelijk goed op. De meest rechtse kies is laatst bij Harry uitgevallen dus daar zie je alleen maar een wit, doorkomend stukje tand. Verder heeft hij een schattige bos krulletjes. (Doe maar gewoon alsof Harry nu al krullen heeft. ;p)


    (Nee, dit is niet Harry. Weet ik. Maar gewoon om je iets voor te stellen.)
    Extra: Harry heeft altijd een knuffel mee die hij 'Cat' noemt. Zonder deze knuffel kan hij zich geen leven voorstellen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: One of the boys :).
    Naam: Louis Willaim Tomlinson.
    Leeftijd: 9 Jaar.
    Karakter: Louis is een ontzettend speelse jongen en ook erg druk. Hij is ook vrij nieuwsgierig en haalt graag kattenkwaad uit. Hij zal nooit rustig stil gaan zitten in een hoekje en een boek gaan lezen. Het is nog een wonder dat hij het huis nog nooit in brand heeft gestoken of het huis in heeft laten storten. Louis maakt snel vrienden en is ook zeker niet verlegen. Hij zegt meteen wat hij denkt en doet wat in hem op komt.
    Uiterlijk:


    Let's play a love game.

    i want zayn! ^^ vul hem in als ik thuis ben ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    mag ik leeyum??


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    mag ik leeyum??

    Ja graag zelfs :p :).


    Let's play a love game.

    Mag ik Niall??


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik wil wel een meisje. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    Ik wil wel een meisje. ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    nessje schreef:
    Mag ik Niall??


    Jep is goed :).
    Ho ik heb weer even wat gemist :$, maar dan zitten we vol :). Als alle personages af zijn beginnen we :).


    Let's play a love game.

    Rol: Meisje
    Naam: Rianne Samantha Ellison
    Leeftijd: 16
    Karakter:
    Uiterlijk:



    Extra:

    De rest komt zo (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rol:little basterd
    Naam:Zayn jawaad Malik
    Leeftijd:7 jaar
    Karakter:Zayn is echt een kind waar je nooit weet waar je aan toe bent. Het ene moment is het een ventje waar je, je handen vol aan hebt en zal hij kattenkwaad uithalen en het andere moment kan hij stil in een hoekje gaan zitten tekenen. Hij is redelijk verlegen en zou nooit uit zichzelf vriendjes gaan maken. maar zodra andere kinderen naar hem toekomen is het goed genoeg voor Zayn en is hij meteen je besten vriend.
    Wel heeft Zayn last van driftbuien en kan je maar beter uit zijn buurt blijven. Dit kan komen omdat hij zijn zin niet krijgt of als iemand stom tegen hem doet.
    Uiterlijk:


    [dit is niet Zayn hoor.]
    [Zayn is redelijk klein voor zijn leeftijd en heeft style donker haar. Zijn bruine groten ogen vallen enorm op en hebben altijd een twinkeling.
    Extra:Zayn heeft een fascinatie voor spiegels. hij vind het maar rare dingen, maar vind de glinstering prachtig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 16:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: A girl.
    Naam: Luciënne Bradlee Ellison.
    Bijnaam: Lucie. Gewoon een afkorting van haar gehele naam, omdat ze daar een vreselijke hekel aan heeft.
    Leeftijd: Vijftien, 17-01-1997.
    Karakter: Lucie komt totaal niet over als iemand van vijftien jaar, je zou het meisje gelijk ouder schatten als je haar ziet. Lucie is iemand die zich niet graag aanpast aan dingen, ze kan dus vrij snel kwaad worden. Lucie houdt ervan om op te scheppen of dingen erger te maken dan ze zijn, gewoon om mensen bang te maken, dat vind ze helemaal geweldig. Ze is niet snel iemand die nergens aan mee doet, ze staat vaak juist vooraan, heel enthousiast te wezen. Ook houd ze er van om sarcastische opmerkingen te maken, alleen om iemand ermee te plagen.
    Uiterlijk:


    Extra: Lucie houdt ervan om haar haren te verven, om de maand kan het zijn dat ze wel een andere kleur heeft, op dit moment is het donkerblond achtig.
    En ik had even de bijnaam toegevoegd. ^.^

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 16:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Little Leprachaun
    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd:Hij is net 6
    Karakter: Een druk kindje dat altijd hongerig is, je moet goed op hem letten want hij is zo weg.
    Uiterlijk:


    Extra: Niall's ouders zijn pas gescheiden en hij zit daar wel een beetje mee, voor de rest word hij op school wel is gepest omdat hij zoveel eet. Hij denkt dat alle kindjes die hier zijn hem ook gaan pesten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    (Ik wil beginnen... )': Ja, ik ga nu zeuren. ;p Maak het topic nou...

    EDIT: Omfg! Niall komt heel schattig over zeg! <33)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:08 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik maak de topic wel aan :3. Aangezien Leeyum nu toch offline is en best wel simpel in kan springen. Give me a minute :3)


    Let's play a love game.