• Zeven totaal verschillende meisjes met als enige overeenkomst hun bloedmooie verschijning en intelligentie dachten dat ze op hun twintigste eindelijk een zorgeloos leven konden leiden. Op en een dag krijgen ze allemaal een mysterieuze brief. Ergens ver van hun vertrouwde omgeving wacht er iets op hen. Ergens waar alles mogelijk lijkt, maar het niet is.


    Eigenlijk gaat het over een strijd tussen de Griekse goden en godinnen. Ze gebruiken hiervoor hun kinderen als een soort van pionnen in een spel. Ze handelen dan ook gelijkaardig zoals hun vader of moeder zouden handelen.
    Als je dus een rol neemt, moet het personage verwant zijn met zijn of haar goddelijke moeder of vader.


    Zeker lezen:
    - Na het begin zal ik de brief die ze krijgen in het topic zetten. Af en toe zal er opnieuw een brief verschijnen, maar dat zal je zelf wel merken.

    - Je kan tijdens het schrijven zeker verwijzen naar elementen uit de Griekse mythologie.

    - De bedoeling is wel dat als je schrijft je tekst niet vol fouten zit, je kan wel is spellingfouten maken, maar liefst niet de ene na de andere.

    - Het is ook geen 16+, dus houdt het een beetje deftig.

    - Het vertelperspectief en ook de tijd waarin je schrijft maakt niets uit.

    - Verder wil ik ook zeggen dat dit mijn eerste RPG is. Als je zelf wat meer ervaring hebt, zeg dan maar als ik iets fout doe of als iets beter zou kunnen.


    Lijst groep godinnen:
    - Penelope Goldwell | Craziness | Persephone
    - Juliet Hastings | AnnieCresta | Aphrodite
    - Danielle Siobhan McAllister | Chemist | Artemis
    - Maellis Valeria Sawyer | Cressida | Nyx
    - Elenore Gayla Carson | Minnesota | Demeter
    - Selena Claire Sensorene | HurtedHeart | Athena
    - Junipa Lucia Marino | Fae | Eris

    Lijst groep goden:

    - Findecáno Chayah | IloveKellinQ | Erebus
    - Tarí Chayah | IloveKellinQ | Erebus
    - Dev | Cressida | Hades
    - Luke Bryan Gilbert | Ahern | Poseidon
    - Juléan Quinten Happle | HurtedHeart | Zeus


    Andere topics:
    - Rollen


    Lijst brieven:
    Brief één | Groep godinnen
    Brief één | Groep goden


    Begin:
    De regen viel met bakken uit de lucht. Dit was typisch Engels weer en iedereen zou het omschrijven als strontweer. Maar ik hield ervan. Ik zocht mijn doorzichtige paraplu tussen al de rommel. Uiteindelijk viste ik het vantussen een stapel vuile kleren. 'Ik ben weg!'gilde ik. Een grom vanonder een bult in het bed verried dat Pippa nog leefde. 'Heb een goede dag, Pen!'antwoordde ik in haar plaats. Snel opende ik de paraplu terwijl ik de deur openduwde. Een hels lawaai kletterde overal om me heen. Ik neuriede een liedje om de weg naar de kapper een beetje aangenamer te maken. Mijn stemming was opperbest dankzij het leuke weer.
    'Penelope, Penelope, wacht even. Ik heb nog een brief voor je.' De postman rende met een druipende regenjas op me af. Hij had een envelop in zijn hand en hield het beschermend onder zijn jas. Nadat hij het me plechtig overhandigd had, bekeek ik de brief eens beter. Hij was niet wit, maar ik kon door de schaduwen van de wolken niet goed zien welke kleur juist. Het zag er wel belangrijk uit. Ik stopte hem in mijn zwarte rugzak en stapte vrolijk verder naar de kapper. Die brief kon wel nog even wachten.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:49 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik wil ook verder, heb ook net nog Findecáno en Tarí daar binnen laten wandelen, maar nog steeds doet niemand wat..!
    =.=

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 20:57 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IloveKellinQ schreef:
    Ik wil ook verder, heb ook net nog Findecáno en Tarí daar binnen laten wandelen, maar nog steeds doet niemand wat..!
    =.=

    (Ik ga het morgen doen, nu heb ik helemaal geen tijd meer. Ik laat je wel iets weten)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    (Alright, sorry Fae, maar ik wil ook verder.)

    Maellis Valeria Sawyer | Cressida | Nyx

    Ik kreunde even overduidelijk als er nóg een meisje binnenkwam die niet veel later gevolgd werd door twee mensen, overduidelijk een tweeling waarvan de ene iets uitriep dat leek op. 'Wat doen jullie in mijn huis.' Gefrustreerd raapte ik mijn cursus en pennen bij elkaar zodat iedereen plek zou hebben. 'Kan iedereen even zijn kop houden, gaan zitten en dan kunnen we er misschien over uitgeraken wat er hier in hemelsnaam aan de hand is.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tarí
    Eindelijk snapte ik wat mijn broer van plan was. Ik ging aan tafel zitten en boog voorover naar het meisje dat me dat had "bevolen". 'Zoals Findecáno hier net al zei: Dit is ons huis,' Ik zag hoe Findecáno me een bemoedigende, enigszins geamuseerde knipoog gaf en wendde me weer tot het meisje. 'Maar jullie kunnen hier best een tijdje blijven hoor, anders is het hier toch maar zo leeg en stil,'


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Maellis Valeria Sawyer | Cressida | Nyx

    Ik knikte dankbaar naar de twee mensen en richtte me dan terug op mijn cursus. Wat er verder verteld zou worden zou ik heus wel horen maar ik voelde niet de neiging om mij daarin te moeien, het enige wat ik wou was dat ik hier zo snel mogelijk weg kon, terug naar Yale en mijn hyperactieve kamergenote.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Findecáno
    'Doe alsof je thuis bent,' voegde ik toe, en ging op oek naar een keuken. Het duurde een tijdje tot ik die had gevonden, en toen ik er eindelijk was kwam ik erachter dat er geen eten was. Ik riep Tarí bij me. 'Wat er is?' 'Er is hier geen voedsel..' 'Dan gaan we boodschappen doen,' Zei ze vrolijk, en ging me voor naar de deur. 'Wat willen jullie eten?' Riep ze de anderen toe.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Maellis Valeria Sawyer | Cressida | Nyx

    Ik antwoordde niet aangezien ik al gegeten had maar bedacht me dan dat ze waarschijnlijk gewoon inkopen gingen doen. 'Maakt niet voor mij, moet ik helpen?' Bood ik vriendelijk aan terwijl ik mijn cursus dit keer volledig dichtklapte. Met al die mensen hier ging van leren toch niets inkomen dus borg ik hem maar volledig weg.

    [Weet je wat nu best grappig zou zijn? Als Loren Dev hetzelfde idee zou krijgen als Findecáno en Tarí :'D Maar dan hebben de meisjes het natuurlijk direct door dus dat zo niet zo leuk zijn.]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 19:40 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Penelope
    Ik liet het hele gesprek een beetje over me heen gaan. Ik was nog veel te geschokt door de hele situatie. Mijn moeder was hier niet, het was gewoon een stomme grap. Ik mompelde nog even een bedankje dat we hier mochten blijven. Uiteindelijk richtte ik me tot het meisje dat zich voorgesteld had als Maellis:'Weet jij wat hier aan de hand is? Zou het één grote grap zijn?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Maellis Sawyer | Nyx

    'Ik heb werkelijk waar geen idee.' Zuchtend leunde ik een beetje achterover. 'Wat was jouw naam ook alweer?' Ik grijnsde even kort naar haar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dani.

    Ik streek door mijn haren en keek uit mijn vliegtuigraampje. Zo hoog in de lucht leek het alsof we door dikke slagroom gleden en ik keek verwonderd naar het landschap onder me.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Penelope
    'Penelope, maar zeg maar Pen.' Ik had haar een tijdje zien lezen in een cursus en het leek me wel gepast om ernaar te vragen. 'Om het toch even over iets anders te hebben: studeer je?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Maellis Sawyer | Nyx

    'Ja, geschiedenis.' Ik besefte dat mijn antwoord nogal kortaf en snauwerig had geklonken en zuchtte even vermoeid. 'Het spijt me, ik ben moe, heb lang moeten reizen en deze hele situatie staat me allesbehalve aan.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    'Is niet erg, hoor. Hopelijk komen ze snel terug en weten we waar we kunnen slapen.' Ik glimlachte.
    (ik ben weg)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Fuck, sorry, ik was nogal inspiratieloos en een beetje druk en ik had ook niet helemaal door dat iedereen op mij aan het wachten was... Ik voel me nu echt heel erg schuldig.

    Junipa
    Plotseling kwamen er verschillende mensen binnen, waaronder twee mensen die iets riepen over dat dit hun huis was. Mijn gezicht betrok, maar ik knikte wel dankbaar naar de twee mensen, die blijkbaar een tweeling waren, en glimlachte lichtjes. Ik besloot me een beetje afzijdig van de anderen te houden, want ik begon echt een pesthumeur te krijgen. Mijn moeder was hier helemaal niet. Het was gewoon een stomme grap geweest... maar misschien kwam ze nog, en dus zou ik even blijven. Een nachtje maar, dat kon toch wel? 'Mij maakt het niet uit,' riep ik naar de keuken, en toen zweeg ik weer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Findecáno
    'Oké, wij zijn even weg!' Riep ik de verwarde meisjes daarbinnen toe. Ik wilde mijn jas van de kapstok pakken maar besefte toen dat ik die nog helemaal niet uit had gehad. Tarí stond al bij mijn auto, die ik openmaakte en instapte. Toen we eenmaal reden barstten we in lachen uit. 'Dude, je bent geniaal,' grinnikte mijn zusje. 'Dankje,'
    Gelukkig stonden er wat wegwijsborden op veel straathoeken, anders had ik het kleine supermarktje waarschijnlijk nooit gevonden. Toen we voor de winkel stonden bedacht ik me opeens dat we helemaal geen geld hadden voor boodschappen. 'Fuck,' vloekte ik. Een tijdje bleef ik in de stilstaande auto zitten, mijn armen rustend op het stuur. Toen pakte ik mijn gitaar van de achterbank, ik zou nooit ergens heengaan zonder dat ding. Aan de rand van de parkeerplaats was een lege plek, waar vrij veel mensen langs liepen. Ik ging op de stoeprand zitten en stemde mijn gitaar. Toen begon ik te spelen. 'Zingen!' fluisterde ik Tarí toe, vlak voor de eerste paar mensen ons bereikt hadden. Hopelijk zou dit werken...


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.