• Zeven totaal verschillende meisjes met als enige overeenkomst hun bloedmooie verschijning en intelligentie dachten dat ze op hun twintigste eindelijk een zorgeloos leven konden leiden. Op en een dag krijgen ze allemaal een mysterieuze brief. Ergens ver van hun vertrouwde omgeving wacht er iets op hen. Ergens waar alles mogelijk lijkt, maar het niet is.


    Eigenlijk gaat het over een strijd tussen de Griekse goden en godinnen. Ze gebruiken hiervoor hun kinderen als een soort van pionnen in een spel. Ze handelen dan ook gelijkaardig zoals hun vader of moeder zouden handelen.
    Als je dus een rol neemt, moet het personage verwant zijn met zijn of haar goddelijke moeder of vader.


    Zeker lezen:
    - Na het begin zal ik de brief die ze krijgen in het topic zetten. Af en toe zal er opnieuw een brief verschijnen, maar dat zal je zelf wel merken.

    - Je kan tijdens het schrijven zeker verwijzen naar elementen uit de Griekse mythologie.

    - De bedoeling is wel dat als je schrijft je tekst niet vol fouten zit, je kan wel is spellingfouten maken, maar liefst niet de ene na de andere.

    - Het is ook geen 16+, dus houdt het een beetje deftig.

    - Het vertelperspectief en ook de tijd waarin je schrijft maakt niets uit.

    - Verder wil ik ook zeggen dat dit mijn eerste RPG is. Als je zelf wat meer ervaring hebt, zeg dan maar als ik iets fout doe of als iets beter zou kunnen.


    Lijst groep godinnen:
    - Penelope Goldwell | Craziness | Persephone
    - Juliet Hastings | AnnieCresta | Aphrodite
    - Danielle Siobhan McAllister | Chemist | Artemis
    - Maellis Valeria Sawyer | Cressida | Nyx
    - Elenore Gayla Carson | Minnesota | Demeter
    - Selena Claire Sensorene | HurtedHeart | Athena
    - Junipa Lucia Marino | Fae | Eris

    Lijst groep goden:

    - Findecáno Chayah | IloveKellinQ | Erebus
    - Tarí Chayah | IloveKellinQ | Erebus
    - Dev | Cressida | Hades
    - Luke Bryan Gilbert | Ahern | Poseidon
    - Juléan Quinten Happle | HurtedHeart | Zeus


    Andere topics:
    - Rollen


    Lijst brieven:
    Brief één | Groep godinnen
    Brief één | Groep goden


    Begin:
    De regen viel met bakken uit de lucht. Dit was typisch Engels weer en iedereen zou het omschrijven als strontweer. Maar ik hield ervan. Ik zocht mijn doorzichtige paraplu tussen al de rommel. Uiteindelijk viste ik het vantussen een stapel vuile kleren. 'Ik ben weg!'gilde ik. Een grom vanonder een bult in het bed verried dat Pippa nog leefde. 'Heb een goede dag, Pen!'antwoordde ik in haar plaats. Snel opende ik de paraplu terwijl ik de deur openduwde. Een hels lawaai kletterde overal om me heen. Ik neuriede een liedje om de weg naar de kapper een beetje aangenamer te maken. Mijn stemming was opperbest dankzij het leuke weer.
    'Penelope, Penelope, wacht even. Ik heb nog een brief voor je.' De postman rende met een druipende regenjas op me af. Hij had een envelop in zijn hand en hield het beschermend onder zijn jas. Nadat hij het me plechtig overhandigd had, bekeek ik de brief eens beter. Hij was niet wit, maar ik kon door de schaduwen van de wolken niet goed zien welke kleur juist. Het zag er wel belangrijk uit. Ik stopte hem in mijn zwarte rugzak en stapte vrolijk verder naar de kapper. Die brief kon wel nog even wachten.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 18:49 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Junipa
    Ik trok mijn wenkbrauwen even omhoog. 'Junipa.' Nieuwsgierig en een beetje verward keek ik de donkere kamer door. 'En wie ben jij dan wel?' Dit beviel me eerlijk gezegd niet zo. Ik was hier voor mijn moeder, wie waren dit dan?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Maellis Valeria Sawyer | Nyx

    Luide muziek buiten trok even mijn aandacht maar die werd al snel weer onderbroken door het meisje in de deuropening. 'Junipa, en wie ben jij dan wel?' Met opgetrokken wenbrauwen maakte ik een kort gebaar naar het meisje in de andere zetel. 'Dat, is Juliet Hastings, ik, ben Maellis Valeria Sawyer.' Deze situatie stond me niet aan, verre van zelfs, moest het mogelijk zijn ging ik hier vandaag nog weg. 'Laat me raden, ook zo'n heerlijk vage brief gehad van je,' ik pauzeerde even en maakte aanhalingstekens boven mijn hoofd als ik het woord 'moeder' uitsprak.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Crap, ik moet afsluiten ;x


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tarí
    Op dit soort momenten hield ik van mijn broer. Dat klinkt misschien raar, hij deed nu juist waar ik zo boos over was geweest, maar hij was gewoon zo vrolijk en zorgeloos dat mijn woede wegsmolt als sneeuw voor de zon. Ik zocht in het dashboardkasje naar een goeie CD en vond Get Scared - Best kind of mess, één van mijn lievelingsalbums. Ik stopte hem in de speler en gelijk knalde Sarcasm door de auto, ik hield echt van dat lied. Een grijns verscheen op Findecáno's gezicht en we begonnen mee te zingen, mijn humeur klaarde een beetje op en de rest van de weg hadden we de grootste lol.

    You've got me shaking from the way you're talking
    My heart is breaking but there's no use crying
    What a cyanide surprise you have left for my eyes
    If I had common sense I'd cut myself or curl up and die

    Sticks and stones could break my bones
    But anything you say will only fuel my lungs

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be loved
    You pollute the room with a filthy tongue
    Watch me choke it down so I can throw it up.

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be hanging by the neck
    Before an audience of death.

    You could be the corpse and I could be the killer
    If I could be the devil, you could be the sinner
    You could be the drugs and I could be the dealer
    Everything you say is like music to my ears

    You could be the corpse and I could be the killer
    If I could be the devil, you could be the sinner
    You could be the drugs and I could be the dealer
    Everything you say is like music to my, music to my ears

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be loved
    You pollute the room with a filthy tongue
    Watch me choke it down so I can throw it up.

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be hanging by the neck
    Before an audience of death
    (Before an audience)

    Failure find me
    To tie me up now
    'Cause I'm as bad, as bad as it gets
    Failure find me
    To hang me up now
    By my neck cause I'm a fate worse than death

    What a cyanide surprise you have left for my eyes
    If I had common sense I'd cut myself or curl up and die

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be loved
    You pollute the room with a filthy tongue
    Watch me choke it down so I can throw it up

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be hanging by the neck
    Before an audience

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be loved
    You pollute the room with a filthy tongue
    Watch me choke it down so I can

    Don't mind us we're just spilling our guts
    If this is love I don't wanna be hanging by the neck
    Before an audience of death


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Penelope
    Eindelijk was ik aangekomen aan het station in Dawlish. Met rugzak op de rug en camera rond de nek verkende ik eerst het dorpje. Het was prachtig gelegen aan de kust en ik nam hier en daar wat foto's. Daarna zocht ik de straat. Mijn oriëntatievermogen was nooit echt schitterend geweest. Na minuten rondgelopen te hebben zonder resultaat, vond ik een lieve oude dame die me de weg wees. Ik was er blijkbaar al voorbij gewandeld. Ik klopte zachtjes op de deur. Het drong nu pas tot me door dat ik eindelijk mijn echte moeder zou ontmoeten. Er kwam geen reactie.
    Ik klopte nu iets kordater. Vaag hoorde ik stemmen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 21:14 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Findecáno
    Tegen de tijd dat we aankwamen was ook Tarí in een opperbeste stemming.
    Het was laat en donker en ik had geen zin om nu nog een slaapplaats te gaan zoeken, dus ik parkeerde de auto aan de overkant van de straat van het adres dat op de brief stond. Ik zette de muziek uit. 'Truste zus,' knipoogde ik, en schoof mijn stoel naar achteren in een comfortabele slaaphouding. Het duurde niet lang voor ik sliep, morgen moesten we maar eens poolshoogte nemen naar die meisjes.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Penelope
    Ik waagde het toch om zelf de deur proberen te openen ook al was het zeer onbeleefd. Voorzichtig draaide ik de deurknop om en het verbaasde dat de deur open was. Zo stil mogelijk stapte ik naar binnen, angstig om "betrapt" te worden.
    Ik kwam in een hal terecht waar het helemaal donker was. Het begon buiten al wat te schemeren dus veel licht van daar kon ik ook niet verwachten. Ik stapte op de deur recht voor me af waar ik opnieuw stemmen waarnam, nu iets duidelijker.

    (Waarom post niemand meer een bericht?)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    [ik doe hier niet aan mee, maar ik wilde even laten weten dat het goddess is, met dubbel d. Anyway, lijkt me een leuk verhaal.]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:51 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    [ik doe hier niet aan mee, maar ik wilde even laten weten dat het goddess is, met dubbel d. Anyway, lijkt me een leuk verhaal.]

    Dankje, maar in de titel kan ik het niet meer veranderen s:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 12:49 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Craziness schreef:
    Penelope
    Ik waagde het toch om zelf de deur proberen te openen ook al was het zeer onbeleefd. Voorzichtig draaide ik de deurknop om en het verbaasde dat de deur open was. Zo stil mogelijk stapte ik naar binnen, angstig om "betrapt" te worden.
    Ik kwam in een hal terecht waar het helemaal donker was. Het begon buiten al wat te schemeren dus veel licht van daar kon ik ook niet verwachten. Ik stapte op de deur recht voor me af waar ik opnieuw stemmen waarnam, nu iets duidelijker.

    (Waarom post niemand meer een bericht?)


    Omdat ik wacht op Fae om iets te schrijven zodat we daarna jou kunnen betrekken :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Crap, sorry, ik heb/had het echt heel druk en ik ben een beetje inspiratieloos en ik ga nu naar een verjaardag D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik schrijf maar eens een stukje, sorry Xiana, voor het jatten van je "Ik woon hier"-idee maar ik kon niks beters bedenken.:/

    Findacáno
    Ik werd wakker van het getik van regendruppels op de voorruit, als je goed keek kon je zien hoe het opspatte wanneer het het glas raakte. Ik volgde een druppel met mijn ogen, het kleine plasje water slalomde tussen de anderen door tot het een grote druppel niet meer kon ontwijken en eraan vastplakte. Net als in een mensenleven. Die grote druppel was de liefde waar hij voorgoed bij zou blijven. Ze zouden samen de motorkap in druipen en daar.. Nee, Findecáno, regendruppels kunnen geen kinderen krijgen. Ik bleef een tijdje zo zitten, voor me uit starend en rare vergelijkingen maken tussen druppels en levens tot me opeens een idee te binnen schoot.
    Ik schudde mijn tweelingzus wakker. 'Tarí, wakker worden! Ik heb een idee!' Ze gromde iets dat leek op hou je smoel en ik stapte de auto uit. Met mijn handen vormde ik een kommetje waar ik de regen in opving, die gooide ik vervolgens in haar gezicht. Nu was ze wel wakker. Ze sprong de auto uit en vloog me in de haren. 'Godverdomme Findecáno! Laat me slapen!' Ik grinnikte, 'Ach, je bent nu toch al wakker, en ik heb een geweldig idee om die meisjes in de gaten te houden.' Haar pols vast pakkend gooide ik mijn portier dicht en trok haar mee naar het huis aan de overkant van de straat. Ik duwde tegen de deur, die vrolijk openzwaaide alsof hij mijn plan een geweldig idee vond. Ik liet mijn zus los en liep nonchalant de woonkamer in, knipte onderweg op goed geluk het licht aan. Daar stonden ze, dat waren ze. Ik zette een verbaasd gezicht op. 'Wat doen jullie nou in ons huis?' Daarbij sloeg ik mijn handen voor mijn mond alsof ik verschrikkelijk geschrokken was.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 17:52 ]


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    (Ok, ik ga iedereen even optrommelen. Deze RPG is doods)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Waarom doet niemand wat? D;


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IloveKellinQ schreef:
    Waarom doet niemand wat? D;

    (Ik wil wel verder, maar dat is best moeilijk want de andere moeten wel reageren en ik kan moeilijk zeggen wat zij doen. Het is echt spijtig --'
    Als er morgen niemand reageert, ga ik andere mensen een rol laten maken.)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak