• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Hell yeah, I did it. Ik moest naar beneden komen, maar nu heb ik mezelf dus op de bank genesteld met een iPad. Ook goed. :W]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Dus jij word zo weer wakker? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Okay, nu had ik echt kramp in mijn vingers. Ik was al 2 uur achter elkaar aan het spelen. En geloof me, ik voel mijn vingers niet meer. Ik heb wel terug lekker warm, lang leve de pyjama ! Ik plofte neer in de zetel. "1 championnetje tralalalala" begin ik te zingen. Ik schoot in de lach. "Niet opnieuw Cat niet opnieuw".

    Disclaimer schreef:
    [Hell yeah, I did it. Ik moest naar beneden komen, maar nu heb ik mezelf dus op de bank genesteld met een iPad. Ook goed. :W]


    [awww ik wil ook een iPad]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ali Jones

    'Kwam jij hier nu voor een psycho moment?' Ik fronste, 'huh, ik snap het niet...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Dus jij word zo weer wakker? ;D]

    Tik d'r maar aan ofzo. Maar ik kan nu nog niet lang blijven, want we gaan zo Wie is de Mol kijken. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Dus Derek brengt dr wel naar bed,. dan kan ze onderweg wel wakker worden ofzo? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Weet je, van al dat gespeel heb ik zo'n honger gekregen" zei ik tegen uh de ruimte ? Ja goed genoeg. Ik liep naar de keuken. "Macaroni !" riep ik uit. Alle ingrediënten waren aanwezig en ja, ik heb op kookles gezeten.

    Oké. :'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek

    'huh, ik snap het niet...' Ik haalde me schouders op. 'Serieus gesprek. Maar ik ga Alice even naar bed brengen,' mompelde ik. Ik haalde één arm onder haar benen door en de ander hielt ik achter haar rug. Ik tilde haar op en liep richting haar kamer.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:13 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Wacht moest je eerst dit erbij doen en daarna dat of eerst dat en daarna dit ?" vroeg ik mezelf af terwijl ik naar verschillende dingen op tafel wees. "Allebei tegelijk dan" mompelde ik. "Nee nee ! Eerst dit daarna dat" concludeerde ik. Nadat ik de kookboek had gevonden dan wel. Okay, ik was 8 toen ik op kookles zat en ik ben er nu 14, en ik heb in geen 6 jaar macaroni gemaakt dus ik wist het niet meer.

    Ali Jones

    'Serieus gesprek. Maar ik ga Alice even naar bed brengen,' mompelde Derek. Ik grinnikte, alweer. Ik kon het niet laten om te fluiten, 'Love is in the air!' riep ik hem na.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik werd wakker van een vaag gewieg, iets waar ik niet aan gewend was. Rustig opende ik mijn ogen, en ik had al snel door dat Derek me droeg, waarschijnlijk naar mijn bed. Alhoewel, ik wist niet zeker of het Derek was. 'Derek?' mompelde ik zachtjes.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Love is in the air!' riep Ali. 'Jij mag haar ook dragen hoor,' zei ik. Ik liep verder. 'Derek?' hoorde ik Alice mompelen. 'Hmm?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Hmm?' vroeg Derek. 'Wat doe je?' Niet dat ik er last van had dat hij me droeg.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.