• In dit artikel klaagt ze over het feit dat ze niet meer feest
    Like omg --' In het artikel zegt ze dat ze veel moet werken. De vraag die mij meteen opkwam was ; wat voor werk mag dat dan zijn? Haar boeken schreef ze zelf niet, haar kleding/schoenen/parfum-en schoenenlijn liet ze voor haar maken, dusja wat voor dingen houdt PH zich nog mee bezig

    werken is op haar kont iztte =]


    We can only learn to love by loving.

    Ik haat die plastieke barbiepop!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nicol schreef:
    werken is op haar kont iztte =]

    Haar werk is hoer zijn, ja! O.o

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 18:28 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    1 woord aan PH: DIE. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nicol schreef:
    werken is op haar kont iztte =]

    Dat dacht ik ook, op haar kont zitten terwijl ze haar vingernagels en teennagels zitten te lakken, haar laten schminken en haar haren laat doen , dat is echt wel vermoeiend werk zeg --'
    Ik zou niet met haar willen ruilen van leven *ironie*

    Spijtig
    ben ik mijn feestmaatje kwijt O.o
    ghaha, Paris Hilton ! :9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    Paris is op dit moment druk bezig met mijn huis schoon te maken, een baan die ze ook echt verdient.


    rules don't stop me

    Paris Hilton is cool. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Nicol schreef:
    werken is op haar kont iztte =]


    Happiness hit her like a train on a track

    Fools schreef:
    Paris is op dit moment druk bezig met mijn huis schoon te maken, een baan die ze ook echt verdient.

    En ze komt zo bij mij in de buurt alle openbare toiletten schoon maken :] En die zijn gooooooor. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    En ze komt zo bij mij in de buurt alle openbare toiletten schoon maken :] En die zijn gooooooor. :3

    :9~
    vast en zeker met haar roze met-diamante-beplakte tandenborstel


    rules don't stop me

    Paris is geweldig <3

    Meen je dat, Irgendwann? Dat mens voert helemaal niks uit... Ja, feesten. Maar da's mijn mening.

    Nou, Paris Hilton is heel anders dan jullie denken. =='

    Ze mag dan wel een 'Barbie' zijn en constant met schoonheidsdingetjes bezig zijn, maar het is een hele slimme meid. Ze doet zich alleen dom voor om zo meer succes te hebben. En zeg nu zelf, dat is haar gelukt ook.

    Verschrikkelijk veel promocampagnes doen is geen luxebaantje, hoor. Dat kost heel veel tijd, werk en moeite. Ze zit niet enkel op haar kont, maar voert wel degelijk wat uit.

    Dus voordat jullie nog een keer zo'n uitspraken maken, denk er dan eerst een keertje bij na.

    Haha, geloof het zelf (':
    Zij stopt echt niet hoor.


    your eyes are like stars in the night.