• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [En Alice leeft nog, dus je kunt Derek gewoon door laten gaan met het psycho moment. :W]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Maar ik weet niet wat ik erop moet reageren O_O]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dunno, vragen waarom ze geen idee heeft ofzo? :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ik stuur Ali naar de tuin :)]

    Ali Jones

    Oeps faal er zat niemand in de vrijetijdsruimte. Tuin misschien. Ik liep naar de tuin en zag Alice en Derek onder een boom zitten. Ik huppelde er naar toe, 'Hoi!' riep ik opgewekt, 'waar praten jullie over?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ik hoorde iemand aankomen. 'Hoi!' riep ze opgewekt. Ik hoorde dat het Ali was. 'waar praten jullie over?' vroeg ze. 'We hebben een psycho moment,' zei ik en ik keek Alice aan. 'Hoezo geen idee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Oké, dit klinkt vreemd, maar ik blijk dus geen idee te hebben waarom jij raar zou zijn.' Ik zei maar gelijk waar het op stond, dan hoefde ik daar later niet meer moeilijk over te doen. Terwijl ik het zei, voelde ik het bloed naar mijn wangen stijgen. Fuck fuck fuck.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Oké, dit klinkt vreemd, maar ik blijk dus geen idee te hebben waarom jij raar zou zijn,' zei ze. Ik keek haar aan en zag dat ze rood werd 'Dat beschouw ik dan maar als compliment?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    'Ik denk het,' zei ik, terwijl ik mijn blik afwende, hopend om de blos van mijn wangen af te krijgen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Ik denk het,' zei ze en wende haar blik af. Ik glimlachte naar haar, ook al zag ze het niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké, wat moet ik hierop reageren? :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wacht, kun jij jouw post anders íets langer maken, want ik heb ook geen idee hoe ik nu ineens Ali erbij moet betrekken. :'$


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ali Jones

    Ik grinnikte toen Alice rood werd en Derek naar haar glimlachte. Ik wist wel dat ze goed bij elkaar pasten. 'Hoe zijn jullie in vredesnaam op dit onderwerp gekomen?' vroeg ik.


    [sorry ik even niet aan het opletten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Disclaimer schreef:
    Wacht, kun jij jouw post anders íets langer maken, want ik heb ook geen idee hoe ik nu ineens Ali erbij moet betrekken. :'$


    [Of ali reageer gewoon D; die heeft nog niet op mij gereageerd dat ik zei dta ze een spycho moment hebben xd


    ok ze heeft gereageerd.]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 21:44 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Disclaimer schreef:
    Wacht, kun jij jouw post anders íets langer maken, want ik heb ook geen idee hoe ik nu ineens Ali erbij moet betrekken. :'$


    [Ali heeft al iets gezegt ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered