• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Derek Souza

    'Sorry, ik vroeg het alleen maar,' zei ze. 'Vraag dat dan niet,' snauwde ik half. Ik stond op om naar de keuken te gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Mijn oog viel op een andere hoek van de kamer waar een gitaar was. Hmm. Ik stopte met spelen en liep ernaartoe. Ik nam hem vast en ging op een krukje zitten. Toen ik mijn vingers over de snaren liet gaan klonk het verschrikkelijk. "Eerst maar een stemmen" zei ik tegen mezelf. Ik was zielig, ik praatte constant tegen mezelf !

    Ali Jones

    'Vraag dat dan niet,' snauwde Derek half en stond op en liep weer naar het ons. Ik had geen zin om naar binnen te gaan dus ik bleef ik het gras liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Tevreden liet ik mijn vingers weer over de snaren glijden. Veel beter. Eigenlijk kon je zowat elk liedje op de gitaar spelen niet ? Ik dacht na, mijn standaart liedje dan maar. Grenade.

    Derek Souza

    Ik zuchtte. Ik pakte wat drinken en ging in de vrijetijds ruimte zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Heeft Ali je weer weggejaagd ?" vraag ik aan Derek zonder de concentratie over mijn gitaar te verliezen.

    Derek Souza

    'Heeft Ali je weer weggejaagd ?' vroeg Cat. 'Rust is fijn'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon
    Rust is fijn ? "Wil je dat ik stop met spelen ?" vraag ik aan hem.

    Derek Souza

    'Wil je dat ik stop met spelen ?' vroeg ze. 'Nee,' zei ik. Ik stond op om naar me kamer te gaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    Ik keek hem verbaasd na. Nou willen of niet ik ging stoppen hoor. Ik zette de gitaar weg en liep naar buiten. "Hi Ali" zei ik.

    [ Hey, ik heb kapot veel gemist ! :O kan iemand een samenvatting sturen in een pb? wantte ik ga film watchen...ik kom morgen sws wel :P


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Hey, ik heb kapot veel gemist ! :O kan iemand een samenvatting sturen in een pb? wantte ik ga film watchen...ik kom morgen sws wel :P]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Ik lig nog steeds levenloos in het gras als ik Cat: 'Hi Ali,' hoor zeggen, 'Hee, Cat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik ga naast haar liggen en kijk naar de sterren. "Heb je Derek ondervraagt, hij leek nogal, aan rust toe te zijn" vroeg ik aan haar.

    Ali Jones

    Ik grinnik, 'Cat, ik ondervraag Derek elke dag,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered