• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.

Rooster.

Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

Kamergenoten. - Heden, nu. -

Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

Rollen.

Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt |Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

Plattegrond.

Ware grootte.

Rollentopic.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Derek Souza

'Jaja, w-'. Haar zin werd afgekapt door een gaap. 'Zeg,' begon ik. 'Wat is nou jou raarste trekje?' vroeg ik terwijl ik omhoog keek.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Alice Rièvve ~ Necromancer

'Niets hoor,' mompelde ik snel. Niet dat het écht heel raar was, maar het was zeker vervelend en het kon tegen me gebruikt worden. En dat was iets dat vreselijk irritant was.

Derek Souza

'Niets hoor,' mompelde ze vlug. Ik keek haar aan. 'Ja wel, vertel'.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ik zuchtte. Zou ik een kans krijgen om hier onderuit te komen? Waarschijnlijk niet. Dus besloot ik dat ik het maar moest vertellen. 'Niet doorvertellen, hè? Dan doe ik je iets.'

[ waarom reageren jullie gewoon niet op mij? het is toch niet zo moeilijk xD om net zoals die andere (nerd)]

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Derek Souza

Ik hoorde haar zuchten. 'Niet doorvertellen, hè? Dan doe ik je iets,' zei ze. Ik rolde me ogen. 'Dit is een psycho moment, weet je nog?'

[Laughing, dat komt omdat we buiten zitten onder een boom XD en Cat ff weg is tot 9 uur]

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:46 ]

'Ik zou het niet echt psycho noemen, maar goed. Ik schrik snel, heel snel. Je hoeft me maar op mijn schouder te tikken of ik zit al in het plafond.' Ik keek hem via mijn ooghoeken aan, om te kijken wat zijn reactie was.

[Op waarheid gebaseerd. *O*]

Derek Souza

'Ik zou het niet echt psycho noemen, maar goed. Ik schrik snel, heel snel. Je hoeft me maar op mijn schouder te tikken of ik zit al in het plafond,' biechtte ze op. Ik keek omhoog. 'Rustig moment, serieuze dingen. Ik vraag, jij praat. Psycho moment. En iedereen heeft wel iets raars. Zei je net zelf. De één weet het alleen wat sneller dan de ander'.

[Serieus o-O Wat voor persoon maak ik wel niet van Derek o-O ok heel veel dingen staan er gewoon hoe ik zelf ook zal reageren XD]

[ik ben er weer, wat heb ik gemist?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Alice Rièvve ~ Necromance

'Hé, ik ben gewoon raar. Ik bedoel, ik heb een appelverslaving, ik schrik zo snel dat het eng wordt. Wat is daar niet raar aan?' Ik zuchtte. 'Nu jij. Wat zijn jouw raarste trekjes, nu we toch bezig zijn?'

[Haha, ik reageer vaak ook zoals ik het zelf zou doen, onbewust. :'D]

LovingStyles schreef:
    [ik ben er weer, wat heb ik gemist?]

[Levi voelt zich genegeerd in de gang ofzo. Cat ik ook zo weer terug. Cat Alice en Derek hadden een psycho moment. Alice en Derek hebben nog een Psycho moment]

Derek Souza

'Nu jij. Wat zijn jouw raarste trekjes, nu we toch bezig zijn?' vroeg ze. Ik bleef omhoog kijken. 'Ik was de psycho en, ik weet het niet. Verzin maar,' zuchtte ik.

Midna schreef:
    (...)

[Levi voelt zich genegeerd in de gang ofzo. Cat ik ook zo weer terug. Cat Alice en Derek hadden een psycho moment. Alice en Derek hebben nog een Psycho moment]

[haha ik las net even het gesprek van de eerste pagina en ik snapte der helemaal niks van.]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

'Hmm, eens kijken.' Ik dacht diep na, maar ik kon tot mijn grote schaamte maar één ding bedenken. 'Alleen mijn handen voelen koud aan op jouw huid?' Dat leek me dan nog het vreemdst.

Liv
    Ik werd wakker en ik dacht om gewoon naar boven te gaan en kijken of er een bed vrij was. Toen ik alle tredes had gehad en de deur open deed aan het eind van het halletje, zag ik een leeg bed.
    Mijn koffers waren niet zwaar dus ik legde het op mijn bed en pakte uit. Naast mij zat er nog een bed met een koffer. Zou zij ook nieuw zijn? Ach, zou ik snel genoeg achter komen.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.