• Mijn broertje viert beneden zijn 17e verjaardag met vrienden en die bellen mij nu op om te vragen of ik iemand knap vind... fijn.. huis voel met halfbezopen knullen..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Niet opnemen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    mwhaha ;d toch hilarisch, gewoon zeggen dat je je huisdier het knapste van ze allemaal vindt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En? Wie vind je de knapste? Hahah, just kidding. Gewoon negeren dan maar?

    Maak awkward foto's van ze en laat die morgen aan je broertje zien. Ik denk dat hij je dan nooit meer lastig zal vallen, als hij dronken is! Of laat hem buikdansen en film het.. Ah, ik zie mogelijkheden..

    Gewoon negeren. Dat is het beste.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    RINUS schreef:
    Maak awkward foto's van ze en laat die morgen aan je broertje zien. Ik denk dat hij je dan nooit meer lastig zal vallen, als hij dronken is! Of laat hem buikdansen en film het.. Ah, ik zie mogelijkheden..


    Tell me about it, stud.

    En anders: Laptop mee, boeken mee, slaapzak mee en opsluiten in de badkamer.
    Ooit gedaan zo'n 3 jaar geleden, sliep best fijn. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mobiel uit, je zelf opsluiten(voor het geval ze het geniale idee krijgen om binnen te vallen)? In een ninja veranderen en verdwijnen?
    Of ze het huis uit jagen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zet ze buiten.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!