• © Copyright Dracy

Topic 14: Klik!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

(Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

KYle.

Raven rende weg, hoorde ik. Ik voel me nu echt te zwak, ik alat me achterover vallen op de grond, ik probeer rustig adem te halen en wakker te blijven maar het lukt me nauwelijks.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ikkijk waar hij is. 'Jess alsjeblieft hou hem tegen ik moet' zeg ik ik kijk nog een keer en sprint weg . Ze waren naar de school. Ik stormde de trappen op om te zoeken.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[om 22:00 uur moet ik stoppen van me ma, maar misschien ga ik dan op ds verder. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Jessica.

"Lil Nee!" zeg ik nog. Maar ze is al weg.

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:36 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Raven
    'Kyle heeft je nodig!' schreeuw ik naar de jongen die schijnbaar Irial heet.

26 - 02 - '16

[ik moet ook zo stoppen]

[hallo? wat heb ik gemist? =D

Kyle.

Ik voel me nu echt te zwak en voel me wegzakken, het licht is uit, mijn gehoor is weg.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    'Godver'scheld ik.'als je het lef hebt ko je nu tevoorschijn' schreeuw ik boos weer kokend van woede. Ik stormde ene verdieping lager en rende door de gangne. GElukkig was jess e niet achterna gekkomen

[lilly is gemeen]xD

[Even denken Donna, Lilly Pablo en Jessica hebben gevochten. En daar begon het mee, er is een nieuwe Charlotte, ze flirt met Michael. Kyle ligt nu op de grond halfdood te wezen. xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik ren nog sneller zodra ik Kyle's naam hoor. Ik volg het meisje naar binnen en zak op mijn knieën naast Kyle neer. Ik neem zijn hand vast en praat zacht tegen hem.
    "Kyle, ik ben er. Blijf rustig liggen en probeer zo diep mogelijk adem te halen."
    Zelf ben ik alles behalve rustig, ik ben zo opgefokt door de ruzie en kan wel huilen als ik Kyle zo zie liggen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[En that's what you missed on: GLEE xD]

Ich liebe dich 27.12.23

oke? , en waar is iedereen, en hoe kan ik het beste in springen?:$

[Charlotte zit alleen in het Glee lokaal]

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.