• © Copyright Dracy

Topic 14: Klik!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

(Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[wrog answer jess. het was waarom gaf je me die klap??]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Irial

Ondertussen loopt Lilly me bijna rennend voorbij. Ik grijp haar bij de kraag en hou haar tegen. Dan zet ik haar op het bankje naast Jessica.
    "Hou op!" zeg ik hard.
    "Jij herinnert je dus niks meer?" vraag ik dan.

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:20 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Ik kijk met waterogen wat Raven tekent. "Zijn hun dat?" Vraag ik dof als ik zie wat er op staat.

Ich liebe dich 27.12.23

Raven
    'Dat is wat er net gebeurt is' Ik probeer een beetje te glimlachen, mijn mondhoeken zakken gelijk naar beneden als ik merk dat het niet lukt.

26 - 02 - '16

Lilly
    Ineens wordt ik van achteren mee gesleurd naar een bankje. 'Laat me los laat me gaan ik moet die hufter' schreeuwde ik en spartelde als een vis oophet droge rond. 'stukkken maar ik moet'

[jij was toch binnen irial

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:21 ]

[Nee Iri is buiten met Jess]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[owja das waar. stommerd xDxD k had hem een klap kunnen verkopen](huil)

Kyle.

"Ik wil ern iet aan den-" Ik voel me duizelig, zwarte vlekken komen voor mijn ogen.

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik hou Lilly nog steeds tegen maar bedankt eerst Jessica voor de uitleg.
    "Zo moeilijk was dat vast niet," zeg ik met een knipoog.
    "Lil, kalmeer! Zeg ik tegen het spartelende blondje "Tegen Pablo kun je toch niet op, je moet het niet gaan zoeken. We vinden wel een oplossing," probeer ik haar gerust te stellen.

Raven
    Ik zie dat hij een beetje bleek wordt. Snel pak ik een glas water. 'Drink wat' zeg ik zacht.

26 - 02 - '16

Kyle.

Ik hoor en zie Raven in de verte wat zeggen en doen, maar ik kan neit reageren, dee zwarte vlekken blijven voor mijn ogen dansen en ik voel me steeds duizeliger worden.

Ich liebe dich 27.12.23

Pablo
    Ik wandel door de school om naar Donna te gaan. Vroeger hadden we ook altijd een plek op school waar we samen kwamen. Deze school heeft precies zo'n plek, onze plek. Ik zirzag door de enorme gangen met kluisjes als ik bij een lokaal aankom. Het is niet echt een lokaal meer een soort grote ruimte. Boven aan staat stiltecentrum. Als ik naar binnen loop zie ik Donna zitten, in yogahouding. Voor haar staat een grote kaars die pas net is aan gestoken. Donna heeft haar ogen gesloten. Ik ga precies zo naast haar zitten. Dit kunnen we uren vol houden. Alleen maar weten dat we elkaar hebben is genoeg. Niemand kan ons hier vinden.

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:26 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Lilly
    'Nee ik moet donna nu' ik bleef proberen te worstelen.

[omg jij bent erg oe als je even verzwakt is het dzag dag blonde]

Jessica.

Ik tril nog van woedde, maar Irial heeft iets waardoor het minder word.

Ich liebe dich 27.12.23

Raven
    'Niet flauwvallen Kyle' zeg ik iets harder. 'Kijk me aan'

26 - 02 - '16