• © Copyright Dracy

Topic 14: Klik!

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

(Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

Donna loopt weg en ik heb de reflex niet om te volgen. Alleen blijf ik in de aula achter. Ik ga even zitten om te bekomen. Als er elke dag zoveel geweld zou zijn heb ik al spijt dat ik van school veranderd ben. Na een tijdje sta ik op en wil naar buiten wandelen wanneer ik zie dat Jessica en Lilly daar zitten. Ik draai me om en huppel naar het Glee lokaal waar ik op de piano ga zitten spelen.

[ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:28 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

Heel ver weg hoor ik Raven zeggen: 'Niet flauvallen kyle, kijk me aan.' Ik probeer het naar ik voel me niet goed, ik voel me nu ook misselijk worden. Ik voel mijn ogen wegdraaien. Ik wil niet wegzakken!

Ich liebe dich 27.12.23

Donna
    Ik knik naar Charlotte.
    'ik moet even tot mezelf komen.' zeg ik terwijl ik naar het stiltecentrum loop. Ik steek een grote kaars aan en ga in yogaouding zitten. Ik sluit mijn ogen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Raven
    'Kyle!' Ik pak hem bij zijn schouders. 'Niet flauwvallen!'

26 - 02 - '16

[jaaaaaaaa magicowl is ook online]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Lilly
    In de school zie ik iets gebeuren. Ik wordt even rustig door te ondrezoeken wat. 'Irial naar binnen'ik wijs naar binnen. Zodra hij weg was dan zou ik...

Kyle.

"I-Irial..." Zeg ik, meteen voel ik me weer misselijk worden en wegdraaien, ik wil wakker blijven, maar hoe, ik voel me te zwak!

Ich liebe dich 27.12.23

Raven
    'Irial? Wie is dat?' vraag ik terwijl ik hem bij zijn schouders vasthoud en wakker probeer te houden.

26 - 02 - '16

Irial

"Lil, je moet me beloven dat je niet achter Pablo of Donna aangaat. Met geweld los je niks op, geloof me ik kan het weten," zeg ik terwijl ik mijn hand over mijn pols laat glijden. Ik wil naar binnen om te zien wat er gebeurt maar niet voor Lilly kalm is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle.

"I-" Het lukt me niet om het nogmaals te zeggen. ER komt meer zwart voor mijn ogen.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ikknik. Van binnen kook ik nog van woede maar ik zou even 1 minuutje rustig doen en dan aanvallen.

[moet zo weg]:S

Raven
    'Blijf blij! Ik ga proberen Irial te vinden, wie het ook is' Ik sta op en ren naar buiten. 'Heet een van jullie Irial en wil diegene nu met mij meekomen?' schreeuw ik. Vervolgens staar ik weer emotieloos voor me uit.

26 - 02 - '16

[Ik ga Wie is de Mol kijken tot over 1 1/2 uur!!]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[hey guys back, wat heb ik gemist? =D]

Irial

Ik neem genoegen met het knikje en wil met net omdraaien wanneer ik mijn naam hoor. Ik draai me razendsnel om en loop op de onbekende persoon af.
    "Wat is er?" roep ik al van ver.
    Mijn hart bonst in mijn keel en ik krijg amper adem door de spanning.