• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [fix you is een mooi nummer ik heb zin in ruzie en gevechten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lolll! Doe dat morgen dan xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jessica.

    "Yay." ZEg ik en lach om mezelf.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lola
    Ik kom een grijzige gebouw binnen en kijk om me heen. Fijn een adnere school. HOpelijk hebben ze heir wel chearleden.

    lilly
    Ik grinik om jess die heel droog yay zegt. 'zullenw e zingen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    Ik knik, ja leuk! "Vogue?" [Ik wil link doen! xD Nieuwe verslaving!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [is goed hoor meis]
    Lilly
    'Ja die is luek' roep ik blij uit.

    Lolla
    Ik meld me bij een receptie. 'mevrouw lola poppy Ragina u bent wel aan de late kant' zegt een vrouwtje. 'KAn ik er wat andoen met al die files nee' zei ik tegn d'r en liep maar zelf om alles te verkennnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    Ik trek Lilly naar het midden en sta klaar. Dan spreek ik de eerste woorden uit van Vogue!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik grinik om haar vrolijk heid. Samen begonnen we te zingne

    Lola
    Ik keek in de vage lokalen. In een soort toneelzaal waren ze aan het schilderen?? er was in ieder geval een podium. Toen hoorde ik wat muziek. 'Heey leuk' mompelde ik in mezelf. IK loop naar de deur en zie 2 meisjes zingen. Ze gaan er helemaal op in. Ik wacht bij de deur en klap als ze klaar zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    omg deze jeongen heeft wel een lekkere maar appaarte stem vooral in het hoge stukje[omg hij heeft heel veel nummers die ik nu ga lusiteren ben ineesn fan]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:02 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica/

    Als we klaar zijn klapt er bij de deur een onbekend meisje. "Weer een nieuwe." Glimlach ik. "Jessica." Zeg ik mijn naam en steek mijn hand uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lola
    'weet een nieuwe jessica' glimlacht er eentje. Ze steekt haar hand uti die ik negeer. 'Lola' zeg ik. iK kijk hun even onderzoekend aan. WOw hoe oud zou die naasat haar zijn 10. 'ben jij 10?' vraag ik spottend aan het kleinere blonde meisje.

    lilly
    Ik grinik om Jess. Maar het meisje negeert haar en zegt alleen lola. daarna kijkt ze mij onderzoekend aan. 'ben jij 10?' vraagt ze spottend. Ik kijk haar evne aan. Dat gaat geen vriendin worden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica.

    "15 jha." Kom ik voor Lilly op. "Ik ben 16, en jij?"


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    Dankbaar glimlach ik even naar jess.

    Lola
    'juist ik 17 bijna 18' zeg ik terug. 'moeten jullie niet thuis zijn?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zweer je ik vind mijn Kyle een schattig koppie hebben. :P]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 19:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jessica.

    "Geez wil je ons weghebben ofzo?" Vraag ik botter dan gedacht.


    Ich liebe dich 27.12.23