• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    'Jess rustig' siste ik naar haar.
    Lola
    'EHm ja ooit zo een homokapsel gezien' grinikte ik

    [oke dit werkt echt niet 2 personáge's bij ij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik snap het ff niet, wie is lLola??]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica.

    "Praat effe normaal, ja hij is Homo nou en? Heb je er wat tegen?" Vraag ik woest.

    [Why not?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Nieuwe van mispattinson.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [lola was een 2de personage maar ik geef haar op ik heb 10minuten geprobered maar het lukt me niet]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    Ik hoorde opeens geschreeuw vanaf de gang. 'What the hell' mompelde ik, terwijl het Glee-lokaal uit liep de gang op. Ik zag een meisje staan met lang haar dat schijnbaar heel arrogant deed. Nee hè? Niet weer!


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    "Jess, laat." Zeg ik maar toch voel ik ook woedde.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Nee gaat toch goed, ik heb er 3 mij lukt het ook! plz hou haar!]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lola
    Ik draaide me om en liep weg. Thuis plofte ik neer.
    [sorry maar het lukt me duss echt niet]
    Lilly
    Ik zag donna en liep op haar af. 'Jij en ik gaan praten' zei ik tegen haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik loop naar Lilly toe. 'Je wilde me spreken?' vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Jammer, het was net zo leuk. xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    'Ja dat klopt ja' zei ik tegen haar en keek haar recht aan. Mijn wang bonsde een beetje en was vast blauw of paars.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Raven
    Ik zag dat Donna en Lilly apart stonden, ik ging een beetje bij Kyle en Jessica in de buurt staan.


    26 - 02 - '16

    Jessica.

    Ik kijk naar Donna en Lilly. Hopelijk gaat het goed.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ahha jess lekkere vertrouwen in lill]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan