• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 12:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123965&page=20

    Topic 14: Klik!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url]http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /[/url]
    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 20:42 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Raven
    'Raven' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 17:05 ]


    26 - 02 - '16

    [ik ga eten. en meot nog doucen:S dus ik weet niet hoelaat ik terug ben maar k meld me als ik klaarben met eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Ik ben Kyle." Zeg ik vriendelijk, tegen het meisje.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Raven
    'Hoi' zeg ik.


    26 - 02 - '16

    Donna
    Ik knik en richt me op Kyle.
    'Waarom wilde je cheer worden?' vraag ik nieuwsgierig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Raven
    Ik wriemel een beetje aan mijn neuspiercing terwijl ik een beetje mee luister met het gesprek wat Donna met Kyle voert.


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    "Zelfvertrouwen, en het lijkt me leuk." Zeg ik eerlijk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    'Denk je dat je van cheren zelfvertrouwen krijgt?' lach ik. 'Je moet al zelfvertrouwen hebben want je wordt keihard de grond in getrapt. Je moet op eigen kracht naar boven klimmen maar doe je een ding fout, je wordt zo weer naar beneden gegooid.'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Ik heb wel zelfvertrouwen." Lieg ik licht. "Alleen ik wil meer." Ik voel dat ik rood ben.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    'Lieve, lieve schat.' begin ik. 'Iedereen kan zien dat jij geen zelfvertrouwen hebt. Je moet er echt goed overnadenken want als je failt dan krijg je een reputatie en daar kom je nooit meer vanaf.' leg ik hem uit. 'Kijk ik vind je best aardig dus ik gun je dat niet, snap je?'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Zo zichtbaar is dat niet." Zeg ik zachtjes en beledigt, en kijk naar beneden. "Ik snap het." Zeg ik nogsteeds naar beneden kijkent.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jessica.

    "Raven kun jij eigelijk zingen?" Vraag ik en loop naar Raven toe.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Suenos? Still here?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    Ik luister naar Donna en kYle. Ik loop naar hen toe. en ga naast kyle staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan