• © Copyright SomeMusic.

    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Vier jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:
    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Invullen om mee te doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Het liefste met foto)
    Rol: Buitenlands of Amerikaans persoon.
    Extra: (Misschien iets over het leven, dingen waar de anderen rekening mee moeten houden, iets wat je mee heb, dingen die je wel of niet leuk vindt iets anders)

    Regels:
    ~ Maximaal 1 personage per gebruiker.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    De RPG is open: Verhaal 1.

    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 22:09 ]

    LovingStyles schreef:
    (...)


    :) Ik ga nu wel even zo'n 'paspoort' maken


    Succes! Ik moet mijne ook nog maken..:$

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Succes! Ik moet mijne ook nog maken..:$



    [haha ;p Ik ga denk ik nu gewoon even snel in elkaar flansen dan maak ik het later nog wel wat uitgebreider]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:53 ]


    I can't even think straight.

    LovingStyles schreef:
    (...)


    [haha ;p Ik ga denk ik nu gewoon even snel in elkaar flansen dan maak ik het later nog wel wat uitgebreider]


    Isgoedhoar.

    Naam: Aimee Beaugarde
    Leeftijd: 17
    Geslacht: meisje
    Innerlijk:Bijna altijd vrolijk, sarcastisch, avontuurlijk, altijd in voor een grapje, kan lekker gek doen, heeft veel lef, schaamt zich niet snel, ze heeft altijd energie en is best wel een flirt. Voor de rest is Aimee echt een lief meisje.
    Uiterlijk:



    Aimee is een behoorlijk knap meisje en heeft lang licht bruin haar met mooie blauw-groene ogen. Ze heeft een mooi figuur en niet zo lang (ong. 1.65 m)
    Rol: Buitenlands ( Half Engels, half Frans )
    Extra: -Omdat ze niet zo groot is wordt ze snel dronken.
    -Jongens vinden haar Engels/Franse accent vaak schattig/sexy maar zelf heeft ze er een hekel aan.
    -Ze heeft 3 oudere broers er daardoor kan ze ondanks dat ze niet zo lang is wel behoorlijk goed vechten en is ze nog best wel sterk.
    -Aimee zit op voetbal (waar ze erg goed in is) en heeft daardoor een goede conditie.
    -Ze vindt skiën en snowboarden helemaal geweldig.
    -Haar ouders zijn best rijk maar Aimee is geen verwend kreng.
    -Haar vriendje Justin is doodgeschoten toen ze net 16 was.
    -Aimee spreekt gebarentaal omdat één van haar broers doof is.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (..)


    Ze wordt snel dronken. xD

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 20:16 ]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Ze wordt snel dronken. xD


    [haha ik moet toch iets verzinnen ;p en dat kan misschien wel grappig zijn ;)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    [haha ik moet toch iets verzinnen ;p en dat kan misschien wel grappig zijn ;)]


    Ja, ik vind het goed. Dan kan je grappige situatie's creëren.

    abo vergeten fail.

    SomeMusic schreef:
    (...)

    Ja, ik vind het goed. Dan kan je grappige situatie's creëren.


    :) btw gaan er eigenlijk wel jongens mee op reis a. ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    (...)

    :) btw gaan er eigenlijk wel jongens mee op reis a. ?


    Ik ga een jongen aanmaken en ben ook tevens bestuurder van het busje. HurtedHeart gaat ook een jongen aanmaken.. Volgens mij.

    Termination schreef:
    abo vergeten fail.

    Naam: Stevie-Rae Ann McCallister
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Female/vrouw
    Innerlijk: Stevie Rae lijkt een heel onschuldig, lief en braaf meisje maar ze is het tegenovergestelde: Ze haalt altijd kattenkwaad uit, ze is alles behalve lief als ze je haat en als ze vind dat je irritant bent. Stevie Rae is dol op feesten, maar ze kent haar grenzen en drinkt niet veel op feesten. Ze is intelligent en weet wat ze moet doen, maar ze negeert regels/bevelen/orders. Je kan haar niet te baas zijn, ze wilt altijd de leider zijn maar ze is een goede leider naar de mening van anderen. Stevie Rae geeft heel veel om haar vrienden, familie en muziek dus als je die drie dingen kwaad wilt doen kan je een paar klappen van haar verwachten. Overig is ze erg muzikaal en is ze rebels.
    Uiterlijk: (Het liefste met foto)


    Stevie Rae heeft altijd wel kleding aan die niet echt volgens een style zijn. Stevie Rae draagt meestal: Een short met een t-shirt, maar ook draagt ze skinny jeans met een trui of een roze topje met een witte vest en blauwe spijkerbroek. Stevie Rae draagt als schoenen alleen maar All-Stars, ze draagt ze wanneer ze naar een feest gaat, wanneer ze naar school gaat ze draagt ze gewoon altijd wanneer ze schoenen moet aanhebben. Stevie Rae heeft van nature donkerbruin haar dat golvend tot krullend is. Haar ogen zijn groot en bruin, haar wimpers zijn lang en gekruld.
    Rol:Amerikaans persoon. Ik had er één gereserveerd
    Extra: Stevie Rae is erg allergisch voor de nootsoort Amandel, daarom let ze altijd op of dat in een bepaald gerecht zit want als ze het toch eet krijgt ze erge problemen met ademhaling en krijgt ze hele erg jeuk(als ze dan krabt krijgt ze een hele rode huid). Je had het niet verwacht, maar Stevie Rae's favoriete sport is dan toch echt weer boogschieten en hier is ze ook heel goed in: Ze mist namelijk nooit. 


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    kun je voor mijn een buitenlander reserveren? ik maak later in de avond een rol aan. (flower)



    Naam: Camille Carmen Rosario
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Camille is een vriendelijk meisje die vaak ouder wordt geschat qua gedrag en uiterlijk. Ze is erg slim en zorgzaam. Je zou haar kunnen zien als een moeder. Ze kan niet tegen mensen die pesten of iemand buitensluiten. Iedereen is gelijk want iedereen is een mens. Ze is niet bang om zichzelf te zijn. ze is zelfverzekerd en laat niet over zich heen lopen. Ze is erg sociaal en kan zomaar op iemand af stappen. Ze is ook een verdrietig meisje. Haar ouders hadden een auto ongeluk toen ze 14 was. Ze werkt door mensen rond te leiden. Haar broer werd toen ze 16 was dood geschoten in een Gevecht.
    Uiterlijk: Ze heeft bruin haar dat stijl naar beneden glijd. Haar ogen zijn prachtig daar krijgt ze altijd complimentjes mee. Ze zijn blauw met een groen turquase gloed eroverheen. Op haar wangen zitten meestal blosjes en haar lippen zijn framboos roze. Ze is 1.72 M lang en heeft lange slanke benen die perfect zijn voor jurkjes. Ze heeft daarom vaak jurkjes rokjes of shortjes aan. Ze toont graag haar lichaam ze is er trots op. Ze heeft gaatjes in haar oren en een tatoo op haar handpalm waar staat: Never Forget Who You Are. En op haar rug (schouder.) staat erg klein: Never Look Back. Dat heeft ze neergezet nadat haar vriendje het heeft uitgemaakt.
    Rol: Buitenlands ze komt uit Sint Maarten, Dat ligt in de Caribische zee.
    Extra: Ze houd van surfen en dansen. Ze geeft rondleidingen aan de wereld reizigers en komt dan op het idee dat het een kans is om iets te kunnen. Ze danst altijd wat ze voelt en surft met passie.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:01 ]


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan