• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.


    En ik wil ook graag dat het met de roepnaam gedaan word, hihi.




    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably q]NeverLoseYou[/q heeft haar kamer samen met Mila McBrown q]MoonBerry[/q.
    Morte Peires q]NeverLoseYou[/q heeft een kamer samen met Selena Sensorene q]HurtedHeart[/q.
    Arléne Riverford q]Mags[/q heeft een kamer samen met Alice Rièvve q]Disclaimer[/q.
    Alison Jones q]LovingStyles[/q heeft een kamer samen met Catherine Lincon q]Teletubie[/q.
    Samantha Tipton q]Teletubie[/q heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle q]HurtedHeart[/q heeft een kamer samen met Alexander Samuels q]LovingStyles[/q.
    Derek Souza q]Midna[/q heeft een kamer samen met Will Sylves q]ShadowHunter[/q.

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest | NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur | NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld | LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.

    Two.


    Liz Berably | Klopgeest.
    Met koffers en al stap ik Lyle House in. Ik weet nu al dat dit geen doorsnee instituut voor 'gestoorde' tieners is. Ik maak kennis met de medicijnvrouwen en de dokter en dan word me een kamer aangewezen. Daar ga ik naartoe en leg mijn koffers op bed. Ik kijk naar het andere bed wat nog helemaal leeg was. Daar zou mijn kamermaatje moeten komen.

    Morte Peires | Aangetrokken voelen door vuur.
    Ik sleep mijn koffers over de grond heen en ren Lyle House binnen, waar ik opgevangen werd door de medicijnvrouwen en de dokter. Ik mompel wat en ren door naar een lege kamer, waar ik mijn spullen op het bed zet.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 23:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Juléan Quinten Happle
    'Ja ja dat zeggen ze allemaal.' zeg ik grijnzend. 'Maar oké je wind haar knap. Wie is het? Dat is alles wat ik wil weten.' Zeg ik met een korte glimlach. Ik kijk even uit het raam. 'Wattefack? Er is iemand buiten en ze hoort bij ons ze zit in de achtertuin.' Zeg ik verschrikt zonder dat ik Alex antwoord liet geven. 'Ff checken?' Vraag ik meteen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld

    Ondanks dat ik het volume van me Ipod ontzettend hard staat hoor ik het geluid van brekend glas. Ik sta op en loop de gang weer in. Als ik bij de zolder deur aankom zie ik een geschrokken meisje en de dokter staan. Ik twijfel even maar zeg het dan toch. 'Gaat alles goed?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke AM, dokter
    Ik sta ook op. Als er een glas op me af komt, buk ik snel. 'Liz! Beheers je alsjeblieft.' ik kijk Liz even wanhopig aan. 'Kom, laten er hier weg gaan.' Ik kijk haar vragend aan.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    [ toevoeging ]
    Ik kijk even naar het kleine meisje die ik net weg heb gestuurd. 'Ja, het gaat hier prima. Ben jij ook oké?' vrag ik zorgzaam met een glimlachje.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Liz Berably. | Klopgeest.
    Ik kijk naar het meisje, volgensmij Alison, en knik even. Papieren vliegen rondjes om me heen, en vallen dan allemaal op de grond, zodat heel de zolder onder ligt met papieren, blokbriefjes en dat soort dingen. Een glas schiet weer tegen de muur. Ik kan me niet beheersen, al probeerde ik dat wel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    'Even checken?' vraag Juléan. 'Best,' zeg ik. Jezus zeg, hoe vaak ging die gast nou nog vragen wie ik leuk vind, waarom snapt hij niet gewoon dat je een meisje gewoon knap kan vinden zonder er gevoelens voor te hebben. Ik hoor hem grinniken. Oja dat was ook zo, hij kon me gedachtenlezen...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld

    'Ja, het gaat hier prima. Ben jij ook oké?' vraagt de dokter. Ik knik en aarzel even voor dat ik weer wat zeg. 'Wat is er hier aan de hand?' vraag ik dan toch maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luke AM, dokter
    Ik ben op m'n hoede voor nog wat glazen en vliegtuigen die door de kamer vliegen. 'Het gaat hier wel prima, denk ik.' mompel ik even. 'Liz, misschien kunnen we beter van de zolder af gaan. Wil je misschien een glaasje water of iets anders?' vraag ik met de hoop haar een beetje te kalmeren


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik word al wat rustiger.
    'Een glaasje water zal me goed doen...' mompel ik. Ik wil hier zo snel mogelijk vandaan, en ik ren de trap dan af.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Juléan Quinten Happle
    Ik liep voor Alex naar beneden naar de eetzaal en naar de achterdeur die wagenwijd openstond. ik liep naar buiten en voelde de wind op me. Een meisje met blond haar genoot van de zon. Ze was best knap en ik hoorde dat Alex ook zo dacht. Ze opende haar ogen en ze keek ons angstig aan. 'Ga weeg ik wil niemand pijn doen.' Zegt ze zacht met een gebroken stem. Ze klinkt zo bang.

    Selena Claire Sensorene
    Ik geniet van de zon en hoor 2 mensen naast me. Ik open mijn ogen en kijk angstig naar de twee, Niet lelijke Ahum knappe jongens. De ene jongen grijnsd en ik kijk weer bang uit mijn ogen. 'Ga weg Ik wil niemand pijn doen.' Zeg ik zacht maar de twee jongens komen dichterbij. Door mijn angstige emotie laat ik mijn gave los en vallen de jongens krijzend neer. Ik wist niet hoe mijn gave voelde. Mijn moeder ze als voor dat je verbrand zonder dat je bewusteloos gaat of doodgaat. Ik zie de jongens naast me kronkelen en een traan sijbeld naar beneden.

    Juléan Quinten Happle
    Ik voel opeens vuur overal om me heen messen die in me steken. Ik gil het uit net als alex die naast me ligt. Ik weet dat huilen voor doetjes is, maar dit was gewoon gruwelijk. Deed dat prachtige meisje dat? Ik kreeg tranen in mijn ogen en ze biggelde over mijn wangen terwijl ik over de grond kronklde net als Alex.

    [Selena gebruikt voor de eeste keer in de RPG haar gave, maar ze ka er niets aan doen. Dat moeten de jongens ook begrijpen en Alex en Juléan kunnen er niet zomaar uit ontsappen. de gave voelt als vuur op de huid. Messteken op je lichaam of duizende bijen o naalden die in je huis prikken.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Luke AM, dokter
    Ik glimlach even, en volg haar. Als ik naar jet andere meisje toe loop lijk ik haar even aan. 'Ga je mee?' vraag ik vriendelijk.


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.

    Mila McBrown | Paranoia
    Liz komt ineens langs me gerend, ze kwam bij de zolder vandaan.
    Ik trek een wenkbrauw op en vraag me af wat er mis is met haar, dat was 2x een alarm.
    Ik besluit eens te gaan kijken wat er op de zolder te doen is,
    halverwege de trap zie ik de dokter en een ander meisje.
    En daarachter de donkere zolder, donker.

    Morte Peires. | Voelt zich aangetrokken tot vuur.
    Ik schrik bij het horen van het gekrijs. Snel sprint ik naar de achtertuin.
    'Selena!' gil ik. Ik ren naar binnen, naar de zolder, waar dokter Luke was.
    'Dokter L., Selena gebruikt haar diagnoseding op Alex en Juléan,' zeg ik in één teug adem. Ik trek hem mee naar de achtertuin.

    Liz Berably | Klopgeest.
    Ik ren naar mijn kamer, sluit de deur achter me, niet in het slot, en ga op mijn bed liggen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alex Samuels I Enorme sterkte

    'AAAARGHHHH' schreeuwde ik het uit. De pijn voelt alsof ik van binnen in de fik wordt gezet en ik voel de tranen over me wangen lopen.

    Ali Jones | Kan weinig praten door Droomwereld

    Ik kijk toe hoe het meisje, die volgens mij Liz heet, en de dokter naar beneden lopen. Ik wil net mijn kamer weer inlopen als ik een ontzettende harde schreeuw hoor. Zo snel als ik kan storm ik de trap af en kom tot de conclusie dat het geluid uit de tuin komt. Ik ren de tuin in en zie twee jongens gillend en stuiptrekkend op het gras liggen, alsof ze gemarteld worden. Dan glijdt mijn blik naar een best wel knap meisje die zit te huilen. Ik loop voorzichtig naar haar toe. 'Ehmm gaat het wel?' vraag ik tot mijn eigen verbazing aan het meisje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ ik moet gaan, me familie wacht op me haha, als iemand wil, kan ie Luke overnemen. Ik denk wel dat dat handig is aangezien veel mensen m nu nodig hebben haha (: ]


    One day your life will flash before your eyes. Make sure its worth watching.