Wie wil deze test voor me invullen? Het is voor een onderzoek over vooroordelen over criminelen. Je krijgt bij de test foto's te zien van 11 personen. Hiertussen zitten vijf criminelen. En dan moet je aangeven van welke personen je denkt dat ze criminelen zijn.
Alvast bedankt!
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=94596
-
30 dec 2011 - 16:5130 dec 2011 - 17:19
Tranquilla schreef:
Ingevuld, zou je misschien een pb sturen met wie de criminelen zijn?We've lived in the shadows for far too long.
30 dec 2011 - 17:19Mags schreef:
Gedaan! Zou ik trouwens mogen weten in een PB wie de criminelen zijn? Want nu ben ik best nieuwsgierig.30 dec 2011 - 17:21Tate schreef:
Ik heb hem ingevuld Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te wetenThe odds are néver in our favor.
30 dec 2011 - 17:26Tranquilla schreef:
Ingevuld, zou je misschien een pb sturen met wie de criminelen zijn?You can't not look cool with a crossbow.
30 dec 2011 - 17:27Defensive schreef:
Done. Maar wie zijn de criminelen dan? (:It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
30 dec 2011 - 17:36Tate schreef:
Ik heb hem ingevuld Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te weten'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'
30 dec 2011 - 17:36Tate schreef:
Ik heb hem ingevuld Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te wetenAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
30 dec 2011 - 17:36de zwarte cobra zit er ook tussen verdachte van de moord op debora horstman.
Maar wie zijn nog meer de criminelen dan?30 dec 2011 - 17:3830 dec 2011 - 17:38QueenAmber schreef:
de zwarte cobra zit er ook tussen verdachte van de moord op debora horstman.
Maar wie zijn nog meer de criminelen dan?
Die had ik ook goed. De rest was ik niet echt zekerStop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
30 dec 2011 - 17:42Tate schreef:
Ik heb hem ingevuld Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te wetenTell me about it, stud.
30 dec 2011 - 17:43Bes schreef:
Ik zie de foto's niet ..30 dec 2011 - 17:43Negligible schreef:
(...)
Die had ik ook goed. De rest was ik niet echt zeker
Ik ook niet.
Ik heb de gene geklikt waar je het juist niet van verwacht.30 dec 2011 - 17:44Dankjulliewel voor het invullen allemaal
Ik heb nu wel genoeg respondenten. Dus ik kan jullie de antwoorden wel geven
De criminelen zijn:
Nummer 3: Hans van Zon (moordenaar)
Nummer 5: Harold Shipman (moordenaar)
Nummer 6: Henk Rommy (een Surinaamse drugshandelaar)
Nummer 8: Sabine Hilschenz (een kindermoordenaar)
Nummer 11: Alfred L. Cline (een seriemoordenaar)30 dec 2011 - 17:45