• Mijn laptop (cat)
    Gisteren heb ik hem terug gekregen van de MediaMarkt. Mijn toetsenbord was kapot.
    Gisteren deed hij het gewoon normaal en nu start hij niet normaal op. Hij geeft zwartbeeld aan als ik hem normaal opstart. Nu heb ik hem op veilige modus opgestart alleen laad hij nu al meer dan 15 minuten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Raar?
    Ik had dat ook een tijdje met mijn laptop. Echt om gek van te worden. We hebben opgestuurd en de harde schijf bleek 'dood' te zijn, al mijn bestanden waren verdwenen en hij startte ook niet op. Ghehe.
    Dus als 'ie straks laadt: onmiddelijk al je bestanden overzetten voordat je ze kwijtbent. (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 17:56 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Famine schreef:
    Raar?
    Ik had dat ook een tijdje met mijn laptop. Echt om gek van te worden. We hebben opgestuurd en de harde schijf bleek 'dood' te zijn, al mijn bestanden waren verdwenen en hij startte ook niet op. Ghehe.
    Dus als 'ie straks laadt: onmiddelijk al je bestanden overzetten voordat je ze kwijtbent. (:


    Ja maar het punt is, ik heb hem zeg maar net een dag terug


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan gaat hij straks ineens aan en zie je een put waar dan een zombie uit klimt (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Trolldad schreef:
    Dan gaat hij straks ineens aan en zie je een put waar dan een zombie uit klimt (krul)

    Not Funny (cat)

    Ik meen het, ik ben niet in de stemming voor grapjes want dat ding is dus weer naar de klote toe dus ik moet morgen weer terug naar die kut MediaMarkt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ridder schreef:
    (...)
    Not Funny (cat)

    Ik meen het, ik ben niet in de stemming voor grapjes want dat ding is dus weer naar de klote toe dus ik moet morgen weer terug naar die kut MediaMarkt.


    Nou als jij geen nieuwe laptop wilt, hoef je van mij niet te gaan.(bloos)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    uzi schreef:
    (...)

    Nou als jij geen nieuwe laptop wilt, hoef je van mij niet te gaan.(bloos)


    Ik wil wel een nieuwe laptop. Alleen ik heb daar een uur in de rij gestaan om mijn laptop weg te brengen. Een uur om hem op te halen. Een maand gewacht voordat ik hem op kon halen. En nu doet hij het niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    wtf:S


    -

    Tsja. MediaMarkt. Niet de beste service ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Trolldad schreef:
    Dan gaat hij straks ineens aan en zie je een put waar dan een zombie uit klimt (krul)


    hahaha lol

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 0:57 ]