• Wie wil deze test voor me invullen? :) Het is voor een onderzoek over vooroordelen over criminelen. Je krijgt bij de test foto's te zien van 11 personen. Hiertussen zitten vijf criminelen. En dan moet je aangeven van welke personen je denkt dat ze criminelen zijn. (A)
    Alvast bedankt!

    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=94596

    Ik had 5,6&8 goed haha.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    4 had ik ook ;D
    Maar dat komt omdat ik te veel films kijk en criminelen er daar altijd er knap uit zien ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    done
    zou je me een pb willen sturen met wie de criminelen zijnxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    GRRRRR schreef:
    done
    zou je me een pb willen sturen met wie de criminelen zijnxD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    GRRRRR schreef:
    done
    zou je me een pb willen sturen met wie de criminelen zijnxD

    dat staat op pagina 2 geloof ik.. en anders 3


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    5 en 8 had ik juist...
    Ik vond de andere criminelen er nog juist vriendelijk uitzien :')
    -fail-

    Ik vond dat je het zag in de ogen van nummer 5
    En nummer 8 had zo'n arrogante kop :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    QueenAmber schreef:
    Even eerlijk de helfst heeft gewoon geklikt op de donkere opties.


    Sorry, maar die reactie vind ik nogal dom. Je verdenkt hier bijna iedereen er van dat ze gewoon op de negers hebben geklikt. Alsof je wilt zeggen dat we allemaal racisten zijn. Maar goed, ik had op 1, 2, 5, 8 en 11 geklikt en ik had er 3 juist.

    Gedaan :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nog een keer :P
    De criminelen zijn:
    Nummer 3: Hans van Zon (moordenaar)
    Nummer 5: Harold Shipman (moordenaar)
    Nummer 6: Henk Rommy (een Surinaamse drugshandelaar)
    Nummer 8: Sabine Hilschenz (een kindermoordenaar)
    Nummer 11: Alfred L. Cline (een seriemoordenaar)

    QueenAmber schreef:
    Even eerlijk de helfst heeft gewoon geklikt op de donkere opties.

    Eerlijk gezegd heb ik dat deels gedaan. En het was inderdaad voor de hand liggend, maar als ik ze tegen zou komen, zou ik dat wel bij die mensen denken. En daar gaat het om, zo leek me.
    Ik vond trouwens dat je dat bij sommigen wel in de ogen zag :3


    To live would be an awfully big adventure

    Mags schreef:
    Gedaan! Zou ik trouwens mogen weten in een PB wie de criminelen zijn? Want nu ben ik best nieuwsgierig.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik had 2-3-8-9-11 xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tate schreef:
    Ik heb hem ingevuld :3 Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te weten :3


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik had 8 & 13 goed (:

    Maar eigenlijk heb ik gewoon random gegokt, dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    Ik had 8 & 13 goed (:

    Maar eigenlijk heb ik gewoon random gegokt, dusja.



    13 stond er niet eens bij.