• Wie wil deze test voor me invullen? :) Het is voor een onderzoek over vooroordelen over criminelen. Je krijgt bij de test foto's te zien van 11 personen. Hiertussen zitten vijf criminelen. En dan moet je aangeven van welke personen je denkt dat ze criminelen zijn. (A)
    Alvast bedankt!

    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=94596

    Done. (:


    everything, in time

    gedaan.


    Ex astris, sciencia

    Ik doe het wel even


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb hem ingevuld :3 Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te weten :3


    Olive

    Done. Maar wie zijn de criminelen dan? (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ingevuld, zou je misschien een pb sturen met wie de criminelen zijn? :3

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 16:59 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Gedaan! Zou ik trouwens mogen weten in een PB wie de criminelen zijn? Want nu ben ik best nieuwsgierig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tate schreef:
    Ik heb hem ingevuld :3 Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te weten :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tate schreef:
    Ik heb hem ingevuld :3 Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te weten :3


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Defensive schreef:
    Done. Maar wie zijn de criminelen dan? (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Tate schreef:
    Ik heb hem ingevuld :3 Wil je me dan ook eens in een pb zenden wie de criminelen zijn? Want ik vind dat best wel interessant om te weten :3


    I can't even think straight.

    Mags schreef:
    Gedaan! Zou ik trouwens mogen weten in een PB wie de criminelen zijn? Want nu ben ik best nieuwsgierig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mags schreef:
    Gedaan! Zou ik trouwens mogen weten in een PB wie de criminelen zijn? Want nu ben ik best nieuwsgierig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Defensive schreef:
    Done. Maar wie zijn de criminelen dan? (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Tranquilla schreef:
    Ingevuld, zou je misschien een pb sturen met wie de criminelen zijn? :3


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.