• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:18 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:12 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    En waar kom jij dan vandaan? (UIT DE KUT VAN TANTE SJAAN!) En wat heb je daar gegeten? (SPERMABALLEN NIET TE VRETEN!) En hoe kwam je daar vandaan? (VIA DE GROTE SPERMABAAN)

    Ik vind het prima dat je me retarded vindt, maar om dan gif's te gaan posten... nee.

    Over dat eerste stuk, snap totaal niet hoe jij seks kunt hebben en dronken kunt worden als je dat nog zegt, maar oke.

    En ja, ik vind je achterlijk, en ik vind het een stukje leuker om mijn gevoelens in gifs uit te drukken, oh jawel.



    Haha ben ik de enige die hier geen reet van geloof?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:45 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chemist schreef:
    (...)

    Ik had gehoopt op een volwassenere reactie. Ik vind het prima dat jullie Hale missen, maar maak daar dan een apart topic over?


    Ik had gehoopt op een meisje van 14 met meer verstand, als ik je reacties zo lees. Tja, soms krijg je niet wat je verwacht.
    En 't gaat verder helemaal niet over Hale, we maken alleen een misverstand duidelijk.


    everything, in time

    Minsa schreef:
    Is er iets met Hale gebeurd dan? o_O


    Geband toch?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik had gehoopt op een meisje van 14 met meer verstand, als ik je reacties zo lees. Tja, soms krijg je niet wat je verwacht.
    En 't gaat verder helemaal niet over Hale, we maken alleen een misverstand duidelijk.


    Ooh, op die manier. Ik snap het.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wandering schreef:
    (...)

    Geband toch?


    Ze was toch al terug? ö

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:47 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een slotje aangevraagd, die komt er zo waarschijnlijk ook. Omdat ik het te offtopic vind gaan over Hale en al die shit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Maelig schreef:
    (...)

    Alweer?
    Voor wat nu?

    Nee... Ik heb haar net gevonden met de zoekmachine.

    Minsa schreef:
    (...)
    Nee... Ik heb haar net gevonden met de zoekmachine.


    Nahh, dan zou het goed kunnen dat ze na die ban overgegaan is op dat andere account.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    N'ah, dat is jammer. Ik genoot hier wel van.*O*


    everything, in time

    Minsa schreef:
    (...)
    Nee... Ik heb haar net gevonden met de zoekmachine.


    Ze was 7 dagen gebanned voor eht faken van zwangerschap :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Ze was 7 dagen gebanned voor eht faken van zwangerschap :W


    Omfg. D: Hopeloos deze wereld D:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    N'ah, dat is jammer. Ik genoot hier wel van.*O*


    Ik vind het gewoon jammer dat iedereen off-topic gaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    > Slotje op verzoek van user


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lees gewoon geen reacties meer, vraag een mod om dit topic te sluiten. Negeer iedereen die niet normaal kan reageren.
    Sommige mensen zijn inderdaad gewoon respectloos, maar dat kan je niet veranderen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein