• HELLEUW,

    Een paar dagen geleden heb ik een kei zielige film gezien :'(
    ik heb nog nooit moeten huilen tijdens een film, maar telkens als ik deze film weer zie, nog maar het liedje hoor, wil ik al huilen.

    De film heet; Hachi (of engels; Hachiko A dog story)




    Het gaat over;

    Een hond, uit japan, word achtergelaten op een perron en komt een man tegen, de man kan het niet laten en neemt die hond mee. ze worden zo goed bevriend, dat Hachi (de hond) elke dag mee naar het station om zijn baasje uit te zwaaien en s'avonds op het tijdstip dat Hachi's baasje aankomt zit hij er weer te wachten. Ze noemen hem een 'Wonderhond'. Tot op een dag, Hachi's baasje sterft aan een hartaanval. Hachi werd bij een ander gezin geplaatst, maar als hij de kans kreeg om weg te lopen deed hij dat. Hij leefde 10 jaar lang op het perron om zijn baasje op te wachten.

    Deze film is waar gebeurd en nu op de plaats waar Hachiko altijd zat, staat nu een standbeeld,

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 12:23 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    PUKKELxDING schreef:
    Ik denk dat ik het niet aan zou kunnen om deze film te zien, seriously.


    Firm believer of all that is magic

    Waargebeurd verhaal en wat een prachtige hond, akita inu (H) (i prefer shiba inu)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ik ken de film! dan ween ik ook hoor! ;(


    Ik ben een moeilijk te lezen boek, maar check het.

    awww zieligg):


    The universal language of art.

    echt zo een lieve hond hé ! ...
    ik denk niet dat mijn hond 10 jaar op mij zou wachten xD
    ik heb die film gestart een tijdje geleden maar ik heb hem niet kunnen uitkijken het was gewoon TE zielig :(

    Hij was vorige week op sbs 6 geweest en ik heb het gezien. Ik moest echt huilen op het laatst.. Vond het echt een mega mooie film


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Heb 'm net teruggekeken, en ja, ik heb gehuild :'D


    Let it come and let it be

    Ik keek die samen met een vriendin en we moesten allebei huilen
    Die is zo zielig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Awh, die heb ik gezien. Moest echt huilen. ben echt te emotioneel bij films haha.


    Kill them with kindness.

    Eledhel schreef:
    Oh, die heb ik ook gezien. Ik moest huilen :]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zag hem ook, alleen het einde niet. Maar waarschijnlijk had ik ook gehuild, omdat ik erg snel huil bij films. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.