• nou dit is heel onzinnig hoor,
    maar ik ben zelf een fanatiek waterpoloer (lees 9x in de week) en was gewoon benieuwd of er nog andere waterpoloers op quizlet zitten en bij welke of waar ze spelen
    (A)

    Zelf speel ik bij Widex Gzc-Donk, cm1, vorig jaar kampioen geworden en 2e op NK maar dit jaar echt een klotestart gemaakt en kunnen waarschijnlijk geen kampioen meer worden ):


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Waarom zou je 2x op dezelfde dag gaan? Dan heb je like, no time at all for your friends.


    Has no one told you she's not breathing?

    ik heb op mn school topsportregeling dus er is dan een training tijdens schooltijd en mijn vriendinnen zitten ook op waterpolo- niet dat ik geen andere vrienden heb hoor, want die zie ik op en na school en tussen de trainingen door (:


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    ikheb nooi geweten hoe dat moet


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Is waterpolo niet gewoon een soort 'verstopperjte' onder water? :W


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Is waterpolo niet gewoon een soort 'verstopperjte' onder water? :W


    haha neee. lijkt er niet eens op hihi.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    wooow michelle
    jou ken ik
    van waterpolo
    en ik ben er na een jaar afgegaan omdat ik iets te hard faalde in waterpolo -.-


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    WATERPOLO A WAY OF LIFE <3
    - UZSC Meisjes Onder de 15 en Talent Centraal(ll)


    Okay? Okay.

    Nee, maar de broer van mijn vriendje doet dat. En hij is er heel goed in.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LaJoie schreef:
    Waarom zou je 2x op dezelfde dag gaan? Dan heb je like, no time at all for your friends.

    Ik deed altijd waterpolo op vakantie, hahaha, dat was echt geniaal. x'D
    Echt leuk was dat. ^^


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    waterpolo is leuk, ikzelf doe aan zwemmen maar 2X per jaar doen we een waterpolo


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nee, maar mijn vader heeft dat vroeger ook intensief gedaan. Maar ik hou niet van water en niet van balsporten, dus ik skip.
    Maar is 9x in de week niet teveel?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen