• I'm not a superman. -Niall Horan.

    Dani Shay is een meisje dat veel te veel van haar vriend Niall Horan verwacht. Niall moet altijd maar doen wat zij zegt. Iedereen heeft een hekel aan haar, maar Niall houdt nu eenmaal van haar. Maar als de jongens van One Direction zeggen dat hij het moet uitmaken, luistert hij. Dani vindt dat niet kunnen en neemt wraak.



    Someone like you. -Louis Tomlinson.

    Dani Shay (19) en Louis Tomlinson (20) waren vroeger in hun middelbare schooltijd "het" koppel. Maar toen ze hun diploma haalden, zijn ze beide hun eigen kant op gegaan. Of eigenlijk: Louis liet Dani achter. Louis is inmiddels getrouwd en is 1/5 van One Direction. Dani studeert en heeft wel eens een flirt. Maar wanneer ze elkaar tegen komen, besluiten ze om op een onschuldige date te gaan. Gewoon wat bijkletsen, maar naar die nacht is niks meer hetzelfde.

    Idee 1 of idee 2?

    Ik vind allebei.
    Maar eerst zou ik toch maar met idee 1 beginnen. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Idee 1. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volgens mij heeft het niet zoveel zin te reageren, morgen heb je weer een ander idee..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Volgens mij heeft het niet zoveel zin te reageren, morgen heb je weer een ander idee..


    Ja, ik heb nogal veel ideeën, maar één van deze twee wil ik graag uitwerken.

    Die tweede titel komt best wel vaak voor - ik heb zo'n verhaal -, maar ik kies die. Al vind ik het wel een stuk minder aantrekkelijk door de titel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben blij dat je voor idee één hebt gekozen. :"D


    I like boys who drive cars too slow.

    Eerste.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Wandering schreef:
    Volgens mij heeft het niet zoveel zin te reageren, morgen heb je weer een ander idee..

    Dit + geen van beiden.


    comfort in c h a o s