• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

© Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

[Ik ga even eten, tot zo <3.]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[Tot zo! (H)]

[Ben ik weeerr. ;D]
    Alice Green.
    'Ik wil je daar ook wel les in geven hoor,' zeg ik en ik grinnik even. Dan loop ik naar binnen en verberg mijn kladblok.

[ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 17:30 ]

[Ik ga eten. Tot straks! <33]

[Hooi mensjes, ik was naar kuuroord ding XD Daarom kon ik neit komen ;) ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Elliot Tune.

Ik luister naar het gesprek van Toby en Louise. 'Broer nogwel' Denk ik en luister verder. 'Nee, je hebt gelijk. Dat zou ik ook niet verwachten' Denk ik en grinnik even. 'Kun je wat laten zien?' Vraagt Louise. 'Haha, ze heeft het vaak genoeg gezien, maar ik heb al een vermoeden' Denk ik en tover een grijns op mijn gezicht. 'Ik ga der vandoor gassies' Zeg ik en loop met mijn motor aan mijn hand naar het schuurtje.

[Tot straks Maartje <3. En hoooiii Saar reageer met Levi XDD]

[ Ow, ja haha XD]

Brooke Rivera.

Shxt, gvd, Wat heb ik een hekel aan zulke ongemakkelijke stiltes. Waarom zegt hij nou niets? Omg, waarom zeg ik zelf niets? 'Brooke, je kunt het' Spreekt een stemmetje me toe. Ik haal even diep adem en geef hem een kus op zijn mond. 'Omg, heb ik dat echt gedaan?' Denk ik blozend en kijkend naar de grond, wanneer ik mijn lippen van de zijne heb gehaald.

Levi Lahote.

'Zussie, I am sorry. Ik ga naar Alex' Zeg ik en sta op. Ik geef haar nog een schouderklopje en loop dan de zaal uit. Wanneer ik buiten ben, kijk ik even rond en loop dan richting de kamer van Alexyss. Ik sprint de trap op en klop op Alexyss haar kamer deur.

James Rhine

Haar kus overdonderd me en ik weet even niet wat ik moet doen. Ik glimlach naar haar om haar vervolgens aan haand handen naar me toe te trekken. Nu was het mijn beurt haar te kussen. Zacht druk ik mijn lippen op die van haar.

Brooke Rivera.

Ik dacht even dat het niet verstandig van om te doen, maar die twijfel verdween toen hij me aan mijn hand naar zich toetrok en zijn zachte lippen op die van mij drukte. Ik sloot mijn ogen en ging op in de zoen. Hij was gewoon geweldig.

James Rhine

Mijn rechter hand met daarin de bloemen hing er wat slap bij terwijl mijn linker hand rond haar middel lag. Mijn ogen waren gesloten en alleen Brooke was er nog.

Alexyss Elvredo.
    'Binnen,' zeg ik en ik leg mijn kussen tegen de muur, zodat ik recht ga zitten.

Brooke Rivera.

Ik leg mijn armen om zijn nek en ga wat dichter tegen hem aanstaan. Met mijn rechterhand kroel ik door zijn haar. Ik haal mijn lippen even van de zijne af om wat te zeggen, maar James geeft me geen kans en drukt zijn lippen weer op de mijne.

Levi Lahote.

'Binnen' Antwoord ze. Ik open de deur en buig even. 'Kan ik wat voor u doen mevrouw?' Vraag ik sirieus, maar van binnen kan ik mijn lach niet inhouden.

James Rhine

Ik laat haar langzaam los. 'I-ik vind je echt heel leuk Brooke.' Ze kijkt me glimlachend aan en kust me dan weer.