• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

© Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

Louise Broadwell.
    "Cool!" merk ik op. "Zou je een keer wat willen laten zien?" vraag ik en kijk hem aan. Hij heeft wel hele mooie ogen..

Fay Cooper.
    "Ik weet het niet, ik heb al gegeten. Jij?" vraag ik en kijk hem aan.

Mitchel Sawyer

'Ja ik heb al gegeten.' Ik kijk naar Fay. Ze zit er mee dat kun je gewoon zien.

Toby Frost

'Tuurlijk zeg maar wanneer.' Glimlach ik voorzichtig.

Alice Green.
    'Eigenlijk lijken we wel heel veel op elkaar, niet?' vraag ik en ik grinnik even. Ik blijf huppelen.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Conner Newton.
    "Dat was me nog niet opgevallen!" roep ik sarcastisch. Als een meisje ga ik naast haar huppelen, het lukt me niet, maar dat probeer ik niet te laten merken.

Fay Cooper.
    Dan krijg ik en ingeving. "Heb je het liedje eigenlijk al af?" vraag ik belangstellend.

Louise Broadwell.
    "Nou, als jij tijd heb. Ik heb alle tijd van de wereld." zeg ik en kijk naar mijn enkel.

Alice Green.
    'Ik merk alles hoor,' zeg ik mysterieus, en dan barst ik in lachen uit. 'Ik loop wel gewoon.' Na dat gezegd te hebben ga ik normaal lopen.

[Maartjeee, wanneer merken ze dat ze elkaar leuk vindennn?]

Mitchel Sawyer

'Nee maar wel een ander liedje.' Glimlach ik en trek haar aan haar hand omhoog.

Toby Frost

'Ik heb ook de tijd hoor.' Glimlach ik.

Conner Newton.
    "Mij maakt het niet uit. Je bent zoals je bent en dat vind ik leuk aan je." zeg ik en voel dat ik bloos.

Louise Broadwell.
    "Misschien nu? Kunnen we een strandwandeling terug naar Danskamp maken en dan kan je een paar trucjes laten zien?" stel ik voor.

Fay Cooper.
    "Mag ik het horen?" vraag ik, ga rechtop staan en trek mijn kleren recht.

[Uh, nu? XD]

[Deal XDD]
    Alice Green.
    'Jij bent ook leuk, hoe je nu bent,' zeg ik, terwijl mijn wangen rood worden. Ik ga even met mijn hand door mijn losse, halflang, blonde haar.

Conner Newton.
    Ik glimlach. "Dankje. Wat voor Dansstijl doe je eigenlijk?" Ik veranderde van onderwerp, want liefde was niet mijn beste kant, zoals altijd gedacht werd.

Alice Green.
    'Jazz en Funky Jazz,' antwoord ik. 'Zo, we schieten niet erg op naar die eetzaal, straks is al het eten op,' lach ik. Ik wenk hem en trek een sprint, terwijl Conner achter me aan rent en we zo de eetzaal binnen rennen.

Conner Newton.
    Ik hijg niet, van de vele trainingen heb ik een goede conditie gekregen. Ik laat mijn blik door de zaal glijden en zie dat het bijna leeg is. Dan kies ik een tafel uit, ga er aan zitten en zie dat Alice het zelfde doet. Dan komt er een vrouw met twee pannen aanlopen, een kokkin schat ik, zo aan haar kleding te zien. Ze schept op en ik bedank haar.

Alice Green.
    Ik knik als bedankje en neem een hap van het eten.
    'We zijn wel erg laat hè, met eten,' grinnik ik als ik doorgeslikt heb. Ik had naast hem plaats genomen.

Conner Newton.
    "Tsja.. jammer dan. Als er geen eten was had ik een pizza bestelt." grap ik en neem een paar happen.

[ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 14:42 ]

Alice Green.
    Ik grinnik. 'Zou ik dan mee mogen eten?' vraag ik en ik neem nog een paar happen.

[Wanneer komt Saartje eigenlijk? xd]

Conner Newton.
    "Daar had ik dan nog even over na moeten denken hoor.." zeg ik met een onschuldige blik. Ik zwijg even en antwoord dan: "Tuurlijk wel!"

[Weet ik niet, ik dacht dat ze misschien zou komen.. Maar ik weet het verder ook niet.]