• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    [Ik moet gaan. Laterzzzz! :(]

    Toby Sawyer

    Ik besluit naar de zee te gaan. Ik draag nu mijn jeans en een strak wit shirt. Daaronder draag ik mijn gympen. In de verte zie ik twee figuurtjes. Ik besluit gewoon door te lopen.

    Mitchel Sawyer

    Het grasveldje dus. Ik loop er rustig naar toe en zie Fay al zitten. Ik steek mijn hand naar haar op.

    Levi Lahote.

    'Je gezicht trekt mijn hand gewoon aan' Zeg ik en geef hem nog een tik. 'Omg gast! Dat had je wel ff eerder mogen zeggen hoor!' Roep ik en duw hem van me af. Ik sta op en omhels hem nog een keer. 'Ah, man! Waarom heb je niets gezegd?' Zeg ik nog steeds blij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Proprius schreef:
    (...)

    [Hij loopt over het terein hij kan wel een danszaal in gaan?]


    [Is goed. Kom dan maar, Mara wacht]:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Alice Green.
    Ik sta binnen 1 seconde naast Conner.
    'Ik heb stiekem jullie auditie gezien,' grijns ik. 'Jullie waren te gek. En Conner zei niets omdat ik en Conner een plan bedachten.'

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:49 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elliot Tune.

    'Het strand,' Antwoord ze, 'Daar is het echt geweldig'. 'Oke' Zeg ik en start mijn crossmotor. 'Zal ik je helpen?' Grinnik ik en help haar achterop. Ik ben blij met zo'n lieve zus. Naja, natuurlijk niet mijn echte zus... Ik stap zelf weer voorop en geef een beetje gas, waardoor het plein al gevuld word met rook. 'Oops' Mompel ik, haal mijn motor van zijn standaard en rij richting het strand.

    Levi Lahote.

    'Dankje' Zeg ik met een bescheiden glimlach. 'Is ze niet wat voor jou?' Fluister ik met een grijns zodat alleen Conner me kan horen en geef hem een plagerige stomp, terwijl we richting de woonkamer lopen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (:]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alice Green.
    'Gaat het hier ooit nog sneeuwen? Sneeuw is fijn, je haar krijgt dan stippeltjes highlightes,' grinnik ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Uhu, sneeuw in de zomer zeker?' Zeg ik lachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alice Green.
    'Ja,' lach ik. 'Ik kan ook een sneeuwspuiter halen,' voeg ik er al lachend aan toe.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera.

    Ik sta op en verberg mijn Iphone in mijn broekzak. Ik haal een vest van het haakje en trek hem aan. Waneer ik uit mijn kamer ben, doe ik hem op slot en loop de trap af. Ik kan mijn gedachte alleen nog maar bij James houden waardoor ik bijna over mijn eigen voet struikel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    'Sure,' Zeg ik hoofdschuddend 'ik zie jullie later wel weer guys' en ik loop naar een danszaal waar ik muziek vandaan hoor komen. Als ik de deur open schuif zie ik dat Mara aan het dansen is. 'Lukt het Maar?' Zeg ik en ga op een stoel zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Als ik mijn inkopen gekocht heb ren ik terug. Op zoek naar Brooke. Ik was niet zeker van wat ik ging doen maar goed wanneer was ik dat wel? Mijn hart klopte snel door ze zenuwen.

    Brooke Rivera.

    Ik loop met mijn armen in elkaar richting het bos. 'Gelukkig is het nog niet donker' denk ik en moet weer denken aan die avond dat ik James niet meer kon vinden in het bos.

    Elliot Tune.

    Als we weer terug rijden zie ik een jongen lopen en kan nog net optijd remmen. 'Sorry, gast' Zeg ik als de band voor zijn voeten stopt.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 20:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Dan zie ik haar net tussen de bomen verdwijnen. Ik kom slippend tot stilstand en ren dan richting het bos. 'Brooke!' Ze draait zich verbaast om. Ik hou mijn handen achter mijn rug en kijk ahar aan.