• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Alexyss Elvredo.
    Ik lach zacht.
    'Je bent mijn butler niet,' grinnik ik en ik wenk hem. 'Ik wil gezelschap, het is saai met zo'n stomme knie,' zeg ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brooke Rivera.

    Ik glimlach en kus hem als antwoord. Ik voel me zo vertrouwd bij hem, zo veilig. Zo heb ik me nog nooit bij iemand gevoeld. Ik haal mijn lippen weer van de zijne en kijk hem glunderend aan. 'Ik hou van je James' Zeg ik en geef hem een knuffel.

    Levi Lahote.

    Ik begin te lachen en ga naast haar zitten. 'Tja, dan moet je gewoon minder aan mij denken tijdens het dansen' Zeg ik lachend en leg mijn arm om haar heen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik lach.
    'Dat kan ik lekker niet, want jij bent té onweerstaanbaar,' grinnik ik en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Ik glimlach en druk haar tegen me aan. 'Maar ja de bloemen zijn dus voor jou.' Fluister ik in haar haar en lach er zacht bij.

    Levi Lahote.

    'Dát hoef je me niet te vertellen, dat weet ik zelf ook wel' Zeg ik lachend en leg een kus op haar haren. 'Heb je eigenlijk nog broertjes of zusjes?' Vraag ik geïnteresseerd.

    Brooke Rivera.

    'ze zijn prachtig, net zoals jij' Zeg ik en hou hem nog steeds vast. Wanneer ik hem loslaat pak ik zijn hand en kijk hem nog steeds glunderend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik glimlach. Ze neemt de bloemen van me over. 'Toch ben jij leuker.' Fluister ik zacht. Hand in hand lopen we terug naar het kamp.

    Brooke Rivera.

    'Wat zullen we doen?' Vraag ik nadat ik de bloemen in een vaas heb gedaan en op mijn kamer heb gezet. Ik ben blij met de bloemen, ze fleuren mijn kamer een beetje op.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik grinnik.
    'Ja, ik heb twee oudere broers, Rudy en Josh, die me vroeger altijd pestten, maar jij bent gelukkig niet zo,' glimlach ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Broers toch' Zeg ik en knipoog even. 'Zusjes zijn ook niet altijd fijn hoor, zeker die van Conner niet' Zeg ik lachend. 'Ow, en trouwens. Conner is op het kamp,' Zeg ik en kijk haar blij aan 'En zijn zus ook'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Leuk,' glimlach ik. 'Heeft hij al een vriendin? Vroeger, of nu?'
    Ik kruip dichter tegen Levi aan, hij is redelijk warm en dat vind ik fijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Conner? Nee hoor,' Zeg ik lachend 'Hij heeft wel vaak iemand gehad, maar als hij wil kan hij iedereen wel aan de haak slaan'. Ze kruipt wat dichter tegen me aan en ik trek haar op mijn schoot.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik ga op mijn buik "liggen" zodat ik hem kan aankijken.
    'Heb jij trouwens nog broers?' vraag ik en ik kijk geïntereseerd. 'Ik weet dat je een zusje hebt, maar heb je nog broers, of zo?'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Nope, ik ben de oudste' Zeg ik en streel met mijn linker hand door haar haar. 'Kaylee, Louise en Conner voelen wel een beetje als broers en zussen voor me. Mijn zusje heeft heel wat problemen gehad thuis en dan ging ik meestal naar het appartement van mijn crew waar Conner ook verbleef. Ik ging ook vaak naar zijn huis als zijn ouders er niet waren en Kaylee en Louise wel' Zeg ik en besef even dat Alexyss niet eens weet wíe Conner is en dat Louise een broer en zusje heeft.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Conner is vast je beste vriend,' grinnik ik. 'Trouwens, in het ziekenhuis hè, hoe kwam je in de kamer?... Want je moest familie of mijn vriendje zijn,' zeg ik voorzichtig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Is hij ook' Zeg ik en kijk haar glimlachend aan. 'Trouwens, in het ziekenhuis hé, hoe kwam je in de kamer?... Want je moest familie of mijn vriendje zijn,' Vraagt ze voorzichtig. 'Ik heb gezegd dat ik je vriendje was, anders zouden ze me toch niet in dat muffe hok laten' Zeg ik en kijk even weg. 'Waarom moet ze me herinneren aan het ziekenhuis? Ik haat dat gebouw én de mensen' Denk ik en kijk haar weer aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'