• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

© Copyright SomeMusic en xTrustMex.

[ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

Mitchel Sawyer

"Eh.. Heb je even tijd om te praten?" Haar blik word weer serieus en ik weet dat dit niet zomaar een gesprekje gaat worden. 'Tuurlijk.' Ik ga naast haar op het gras zitten en wacht af op wat er gaat komen.

Toby Forst

'Ja, ja het gaat wel.' Ik ga staan en veeg het zand van mijn broek af. 'Zeg maar tegen je vriendje dat hij beter moet oppassen.' Glimlach ik.

[BETERSCHAP!]

[ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 12:06 ]

Louise Broadwell.
    "Hij is mij vriendje niet.." zeg ik serieus. "Het is mijn broer." voeg ik eraan toe en glimlach.

Fay Cooper.
    "Hoe zal ik beginnen.. Ik hoorde je gesprek met.. een meisje. In de woonkamer." zeg ik moeilijk. "En nou, uhm. Ik dacht dat het je vriendin was. Maar ik trek veel te snel conclusies. En.. eh."
    Ik zwijg en kijk even naar hem om zijn reactie te peilen.

[Dankjewel. ;)]

Toby Frost

"Hij is mij vriendje niet.." zegt ze serieus. "Het is mijn broer." Mijn mond vormt een O. En ik knik. 'Sorry ik had die link niet zo snel gelegt.' Verontschudlig ik me. 'Ik ben Tobias trouwens maar zeg maar Toby dat doet iedereen.'

Mitchel Sawyer

'In de woonkamer?' Herhaal ik. Ze knikt. Dan begrijp ik het ze had mijn gesprek emt Claire gehoord. 'Je bedoelt gister middag?' Opnieuw knikt ze. Ik zucht. 'Ik snap dat je denkt dat dat mijn vriendin is maar ik moet zeggen dat ze dat was. Het is al een hele tijd uit Claire is mijn ex.'

Alice Green.
    Levi loopt langzaam weg. Ik was hier al langer, dus ik wist hier alles. Ik draai mezelf naar Conner.
    'Ik zag hem een keer lopen met ene Alexyss,' fluister ik naar Conner zodat het een geheim zou blijven.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Louise Broadwell.
    "Oke, ik ben Louise. En dit is Elliot." zeg ik en wijs naar mijn broer. "Meestal ziet niemand op het eerste gezicht dat we broer en zus zijn. We zijn allebei geadopteerd." verklaar ik en glimlach.

Fay Cooper.
    "O.. ik.. Ik zat weer fout." mompel ik en voel dat mijn wangen rood worden. "Sorry voor mijn debiele gedrag.." zeg ik en kijk naar het gras.

Conner Newton.
    "Aha, Levi en Alexyss. Het klinkt al leuk." zeg ik en glimlach. "Ga je mee eten? Ik heb honger!" roep ik en wrijf overdreven over mijn buik. Ik kijk naar Alice en zie haar een moment raar kijken, maar dan barst ze in lachen uit.

Mitchel Sawyer

'Deed je daarom zo afstandelijk?' Ik kijk haar aan. 'Als je nog eens ergens mee zit zeg het dan gewoon.' Ik glimlach naar haar.

Toby Frost

'Leuk je te ontmoeten.' Zeg ik. 'En zijn jullie hier ook voor het danskamp of niet?' Vraag ik dan maar.

Louise Broadwell.
    "Misschien verwacht je het niet, maar ik ben een van de leiders." zeg ik en sta naast de crossmotor, leunend op mijn krukken.

Fay cooper.
    "Uhm.. oke." mompel ik bijna fluisterend en schaam me. Waarom oordeel ik toch altijd zo snel?!

Toby Frost

Ik schiet in de lach. 'Echt waar?' Dat had ik inderdaad niet verwacht. 'Wat is er met je gebeurt?'

Mitchel Sawyer

'Maar goed, ik hou van je zoals je bent dus het geeft niet.'

Louise Broadwell.
    "Ja, echt waar." zeg ik glimlach. "Nou.. weetje. Ik ging dansen, samen met iemand anders en die leerde me wat pasjes en die deed ik na.." Ik wacht even om zijn reactie te zien, maar hij heeft alleen een kort knikje. "En toen dacht ik dat het me wel lukte, dus leerde hij me moeilijkere passen en toen ben ik gevallen." Ik merk dat ik rood wordt, het was echt een stomme actie..

Fay Cooper.
    Ik weet niet meer wat ik moet zeggen en zwijg. Zachtjes leg ik mijn hand op de zijne en glimlach.

Toby Frost

Ik knik begrijpend. 'Welke dans deed je?' Ze had prachtig blond haar en ik kon me eigenlijk niet zo goed concentreren door dat ze me zo betoverde.

Mitchel Sawyer

Ik neem haar hand vast en probeer haar aan te kunnen kijken. 'Gaat het?'

Alice Green.
    'Tuurlijk ga ik mee, ik heb sinds gister weer niets gegeten,' grinnik ik. 'Kom, ik leid je wel rond naar de eetzaal.' Ik grinnik nog een moment en begin dan te huppelen, al wenkend dat Conner me moet volgen.

Louise Broadwell.
    "Zelf doe ik aan Funky Jazz, maar Adam leerde me HipHop.." zeg ik en glimlach.

Fay Cooper.
    "Eh.. jahoar.." mompel ik en kijk naar het gras. Eigenlijk wilde ik hem vertellen dat ik mezelf haatte, omdat ik altijd te snel oordeelde. Maar ik wil niet als een zielig persoon overkomen.

Conner Newton.
    Ik volg haar en moet lachen. "Waarom huppel je?"

Alice Green.
    'Ik huppel altijd, dat is een gewoonte. Ik doe áltijd positief, zeker door die lichtelijke ADHD, en dat verklap ik nu, ja,' zeg ik met een positieve glimlach.

Toby Frost

Ik knik geboeid. 'Ik doe aan freerunnen.' Ze glimlach naar me. Ze was nog mooier als ze lachtte.

Mitchel Sawyer

'Dus wat zullen we gaan doen?' Ik keek haar aan.

Conner Newton.
    "Heb jij ADHD?" vraag ik en zie dat ze knikt. "Ik ook, naja, een lichte vorm. Af en toe kan ik heel erg druk zijn, vraag maar aan Levi." voeg ik eraan toe en ren een stukje om haar in te halen.