• heeey,
    ik zoek dus stories die gebaseerd zijn op het uberleuke verhaal van Stepenie Meyer: zielen. voor de engelse lezers onder ons : The Host.

    Momenteel ben ik zo weg van het boek dat ik alleen nog deze storie's zoek om te lezen. Ik zoek verhalen die al een eindje op weg zijn, of die redelijk snel worden geschreven, heb namelijk geen geduld om te wachten op vervolgen etc (ik lees het hele boek uit op een dag)

    -als je verhaal duidelijk op het boek gebaseerd is, wil ik het ook best lezen.
    - ga niet beginnen over andere verhalen, ik lees ze momenteel toch niet.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 11:28 ]


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Ooooooh dat boek is zooo leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb het al zo'n tiental keer verslonden, gewoon geweldig boek..


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Ik vond het echt een verschrikkelijk boek, heb de helft niet eens gehaald.
    Maar goed, om terug te komen op je vraag, ik heb geen idee. Ben nog geen verhalen daarover tegengekomen. Helaas. Succes nog!


    I can't even think straight.

    Ik ben er met een bezig. Ik wil hem vanavond wel voor je online zetten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anhysbys schreef:
    Ik vond het echt een verschrikkelijk boek, heb de helft niet eens gehaald.
    Maar goed, om terug te komen op je vraag, ik heb geen idee. Ben nog geen verhalen daarover tegengekomen. Helaas. Succes nog!


    Niet verder dan eht eerste hoofdstuk ik, wat een rotboek >.<

    Maar goed, on-topic: don't know


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Iedereen doet zo enthousiast over dat boek, maar de eerste helft was zó saai...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Iedereen doet zo enthousiast over dat boek, maar de eerste helft was zó saai...


    Klopt.. op het laatst begint het pas echt leuk te worden, maar de tweede helft is dan ook wel echt goed.

    OT: Nee, sorry(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Saph schreef:
    (...)

    Niet verder dan eht eerste hoofdstuk ik, wat een rotboek >.<

    Maar goed, on-topic: don't know

    Ik dwong mezelf meer dan één hoofdstuk te lezen, maar echt ver kwam ik niet. Alleen 'nog niet eens tot de helft' klink sympathieker dan 'ik legde het halverwege het tweede hoofdstuk weg'. :')


    I can't even think straight.

    Ik heb dit topic niet geopend om kritiek te krijgen op het boek. Toch bedankt.
    Ik kan er niet aan doen dat de meningen verdeeld zijn, al denk ik dat het gewoon is omdat dit boek niet meer gaat over vampiers etc...

    Zet alsjeblieft nog ONtopic reactie's?? Dankjewel!


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik dwong mezelf meer dan één hoofdstuk te lezen, maar echt ver kwam ik niet. Alleen 'nog niet eens tot de helft' klink sympathieker dan 'ik legde het halverwege het tweede hoofdstuk weg'. :')
    Het begin is gewoon wat raar omdat je meteen in het verhaal gesmeten wordt. Je moet in het begin gewoon even doorbijten en dan wordt het echt een mooi verhaal.

    Ik denk trouwens niet dat er hier zo'n stories zijn, ben zo ook nog nooit tegengekomen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wordt een trendsetter, start er zelf een(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Uhm, het boek is écht geen tegenvaller mensies.
    Het eerste deel is echt alleen maar informatie, 'stampen' maar daarna leest het echt vlot en raak je er veslaafd aan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, maar om eerlijk te zijn wil ik dat een boek me meteen grijpt. Ik wil niet eerst de helft hoeven lezen voor het goed wordt. Oké, ik geef toe dat het ook niet echt mijn genre is, maar ik wil hoe dan ook dat een boek me gelijk grijpt, in welk genre dan ook.
    Maar misschien ligt Stephanie Meyer mij persoonlijk niet.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Ja, maar om eerlijk te zijn wil ik dat een boek me meteen grijpt. Ik wil niet eerst de helft hoeven lezen voor het goed wordt. Oké, ik geef toe dat het ook niet echt mijn genre is, maar ik wil hoe dan ook dat een boek me gelijk grijpt, in welk genre dan ook.
    Maar misschien ligt Stephanie Meyer mij persoonlijk niet.


    This. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik dwong mezelf meer dan één hoofdstuk te lezen, maar echt ver kwam ik niet. Alleen 'nog niet eens tot de helft' klink sympathieker dan 'ik legde het halverwege het tweede hoofdstuk weg'. :')


    Jaa het begin is wel zwaar om doorheen te komen, maar ik vond het echt een geweldig boek.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow