• Op facebook, natuurlijk! Door een SUPER knappe, leuke, grappige, en hotte acteur.. (oke allang geaccepteerd, sinds .. lang, maar vergeten te vertellen en nu kom ik na 29843 jaar ook weer eens op facebook maar oke.) :9~ En over wie heb ik het? over Mark Sloof van Toor natuurlijk. Ik heb hem gespamt met vrienden verzoeken omdat hij altijd van die leuke dingen post en doet enzo, en gewoon, omdat hij goed acteert enzo. Nouja en nu ben ik dus geaccepteerd en heb ik meer toegang tot andere foto's waar ik zó lang naar kan kijkenkwijlen! en dan ook van die status updates dat die naar L.A gaat om te shoppen, en naar beverly hills, en dan komen d´r dus weer allemaal foto´s aan weetje wel.

    Ik bedoel, check him out, isn't he gorgeous :9~ OMNOMNOMNOM


    en nog een foto gewoon omdat ik niet kon kiezen welke foto ik nou eigenlijk moest doen. xD



    FASHION BABY. (nerd)

    nou oké anyways, welke celebrity stalken jullie op facebook en heeft die jou ook geaccepteerd, stalkertjes?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    None. (cat)


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    None. (cat)


    26 - 02 - '16

    Hm, niemand. Ik wacht nog altijd tot Jamie Campbell Bower me followed op Twitter(nerd)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Peeta schreef:
    None. (cat)

    Door jullie voel ik me een stalker..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    Door jullie voel ik me een stalker..


    Nou, ik kan mijn favo band wel stalken, maar dat levert niks op denk ik D:


    SLOAN.

    Hermes schreef:
    None. (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik werd gestalkt door Dries Roelvink :X


    Being happy is a choice ~

    Ik heb geen facebook, maar ik wordt wel gevolgd door een paar verified accounts op twitter :')

    Hij is niet knap.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Meh, not him :Y)
    Ik heb wel de persverantwoordelijke van Richard Taylor (Weta Workshop&Digital) als vriend op facebook. En Richard Taylor zélf weet wie ik ben, omdat ik zijn persverantwoordelijke bijna gestalkt heb voor school (ik had de opdracht het leven en werken van die kunstenaar voor te brengen)
    (krul)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California