• heeey,
    ik zoek dus stories die gebaseerd zijn op het uberleuke verhaal van Stepenie Meyer: zielen. voor de engelse lezers onder ons : The Host.

    Momenteel ben ik zo weg van het boek dat ik alleen nog deze storie's zoek om te lezen. Ik zoek verhalen die al een eindje op weg zijn, of die redelijk snel worden geschreven, heb namelijk geen geduld om te wachten op vervolgen etc (ik lees het hele boek uit op een dag)

    -als je verhaal duidelijk op het boek gebaseerd is, wil ik het ook best lezen.
    - ga niet beginnen over andere verhalen, ik lees ze momenteel toch niet.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 11:28 ]


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Wandering schreef:
    Wordt een trendsetter, start er zelf een(:


    Ben ik van plan, maar ik wil ook andere van deze storie's lezen, kijken hoe anderen het doen. niet dat ik denk dat ik de perfecte fanfiction schrijfster ben fzow..,
    het is gewoon leuk om te zien hoe anderen zo'n mooi verhaal omzetten in een eigen vorm. altijd leuk. daarbij, ik ben de gewone 'twilight' fanfiction beu gelezen. Het wordt me iets te druk, zeker omdat véél mensen gewoon van het verhaal houden om de "oh zo knappe" (kuchkuch) acteur. Nee dankje, voor mij hoeft het niet dan.


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.