• Hayleigh gaat een fotografie opleiding volgen in Maryland.
    Maar hoe langer haar verblijf daar, hoe meer er mis gaat.
    Ze krijgt steeds meer heimwee naar thuis.
    Maar dan gebeurt er iets, wat niemand zag aankomen.
    Iets wat niemand had verwacht, maar vooral iets dat de studenten dichter bij elkaar krijgt.


    Welke rollen ik nodig heb:
    Sowieso
    Klasgenoten:
    Docenten:
    Kamergenoot:
    Potentiële vrienden:
    Bitch:
    Aanhangers bitch:
    Beste vriendin Hayleigh van thuis:

    Maar als je zelf nog een andere leuke rol weet, mag je het zeggen (:

    Naam+Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (foto is genoeg):
    Soort opleiding (Het is een kunstschool. Je kunt dus ook bijv. de opleiding Dans volgen.):
    Relatie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 16:46 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Kamergenoot
    Naam+Achternaam: Akayla 'Amy' Chamberlain
    Leeftijd: 16
    Karakter: Grappig, beetje maf, sarcastisch, ongeduldig en soms best irritant.
    Uiterlijk (foto is genoeg):


    Soort opleiding (Het is een kunstschool. Je kunt dus ook bijv. de opleiding Dans volgen.): Ze wil een rockster worden, dat is haar grote droom, ze volgt een opleiding muziek. Ze speelt Gitaar.
    Relatie: Ze is verliefd op Dean en probeert indruk op hem te maken.
    Extra: Ze luistert graag heavy metal muziek

    Rol: Klasgenoot
    Naam+Achternaam: Dean Andrew Johnson
    Leeftijd: 17
    Karakter: Beetje chagrijnig, redelijk snel aangebrand, sarcastische humor en een beetje sadistisch.
    Uiterlijk (foto is genoeg):


    Soort opleiding (Het is een kunstschool. Je kunt dus ook bijv. de opleiding Dans volgen.): Hij wil beroemd worden als lead-gitarist.
    Relatie: Hij vindt Akayla wel leuk, alleen knapt hij soms af op haar vreemde gedrag.
    Extra: Hij heeft een kat aan wie hij heel erg gehecht is.


    26 - 02 - '16

    kijk maar voor welke rol je deze wil gebruiken ;-)

    Naam+Achternaam: Nickita Watson
    Leeftijd: 19
    Karakter: erg vrolijk heeft alleen wel altijd last van ochtend humeur en kan een bitch zijn als het moet
    Uiterlijk (foto is genoeg):


    Soort opleiding (Het is een kunstschool. Je kunt dus ook bijv. de opleiding Dans volgen.): Theater/musical(houd in dans,zang en acteren)
    Relatie: is lekker singel maar wel op zoek naar der liefde
    Extra: ze is dol op feesten lekker gek doen en heeft scheit aan iedereen wat ze wel niet over haar denken en zeggen en ze respecteerd iedereen zoals hij of zij is. en schrijft haar eigen zongtexten en droomt toch stiekem wel van haar eigen (pop/rock)band

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:53 ]


    You can't touch music but music touch you

    Dankjewel (:
    Ik ga ze zeker gebruiken!


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Waarschuw je me wanneer je begint?


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Waarschuw je me wanneer je begint?


    Doe ik (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    NP ;-)
    wil je mij ook waarschuwen als hij er is? alvast tnx <3


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    NP ;-)
    wil je mij ook waarschuwen als hij er is? alvast tnx <3


    Zal ik doen (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Rol: Klasgenote
    Naam+Achternaam: Lucy Isla Noyen
    Leeftijd: 17
    Karakter: Lucy is haast altijd vrolijk en druk. Ze word rustig als ze muziek speelt. Het boeit haar totaal niet wat andere mensen van haar zeggen. Als mensen aardig tegen haar zijn is ze aardig voor hun. Als mensen een rare opmerking maken of iets gemeens zeggen kunnen ze een antwoord terug verwachten en soms negeert ze mensen ook. Als ze gefrusteerd is gaat ze schreeuwen en druk gebaren. Ze staat altijd voor haar vrienden en familie.
    Uiterlijk (foto is genoeg):


    Soort opleiding (Het is een kunstschool. Je kunt dus ook bijv. de opleiding Dans volgen.): Muziek
    Relatie: Geen maar ze vind Luca erg leuk (zie volgende reactie)
    Extra: Lucy is de dochter van Toby Noyen, die redelijk muzikaal is want hij speelt o.a. piano, gitaar en drums en Gracie Maisie Callander-Noyen die zangeres is. Haar ouders zijn niet bekend maar zitten in dezelfde band die vaak optreedt in kroegen en pubs. Het is de hobby van haar ouders. Lucy vind het vreemd dat haar ouders nooit hebben geprobeerd om door te breken en wil van haar hobby haar werk maken daarom volgt ze de opleiding Muziek. Lucy kan al piano, gitaar en drums spelen dat heeft ze geleerd van haar vader maar wil graag op meer muziekinstrumenten leren spelen

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 13:56 ]


    Physics is awesome

    Rol: Klasgenoot
    Naam+Achternaam: Luca Noah Quacken
    Leeftijd: 17
    Karakter: Luca is verlegen en houd zich meestal stil. Hij is behulpzaam en hij is ook erg aardig maar is altijd op zijn hoede als hij nieuwe mensen ontmoet. Maar als hij iemand kent en vertrouwt dan kan hij goed praten met diegene. Hij weet totaal niet hoe hij met meisjes moet om gaan.
    Uiterlijk (foto is genoeg):


    Hij heeft geen neuspiercing
    Soort opleiding (Het is een kunstschool. Je kunt dus ook bijv. de opleiding Dans volgen.): Muziek
    Relatie: Geen maar hij vind Lucy leuk
    Extra: Hij is de zoon van Archie Quacken, die werkt voor een platenlabel en Evie Ruys-Quacken, die in een muziekwinkel werkt. Zijn ouders zijn niet muzikaal maar komen beide uit een muzikale familie en vinden het geweldig dat Luca de opleiding muziek volgt. Luca is al vanaf jongs af aan met muziek bezig dankzij o.a. zijn ouders en familie


    Physics is awesome

    Potentiële vriendin
    Naam+Achternaam: Fallyn Devoné
    Leeftijd: 16
    Karakter: Fallyn is een rustige maar grappige meid, ze is er alijd voor iedereen en is erg slim.
    Ze is christelijk opgevoed en gelooft dan ook dat er in iedereen iets goeds zit.
    Fallyn heeft een tatoeage drie vogeltjes op haar pols die staan voor haar moeder die een jaar geleden dood is gegaan, ze heeft de dood nog niet verwerkt en heeft hier door spontane huilbuien.
    Uiterlijk (foto is genoeg):


    Soort opleiding (Het is een kunstschool. Je kunt dus ook bijv. de opleiding Dans volgen.): Fallyn volgt de opleiding Muziek en dan vooral zingen.
    Relatie: Fallyn heeft een relatie met de een jaar oudere Kyllan McMahon.
    Extra: Fallyn komt uit Engeland en is verhuisd op haar elfde ze komt uit een groot gzin met 4 broers, 2 zussen en een kleiner broertje.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 14:04 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dankjewel,
    Die ga ik ook gebruiken (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb nog steeds een beste vriendin nodig, van thuis,
    Bitchmensjes en wat klasgenoten+Leraren zijn ook heel welkom.
    Dan kan ik verder schrijven namelijk ;$.


    Niet alleen muziekopleidingen.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Anyone? (no_chears)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik maak nog wel een rol voor een kunstopleiding^^


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Ik maak nog wel een rol voor een kunstopleiding^^


    Graag. Haha ik heb meer mensjes nodig, anders kan ik niet verder schrijven ;x

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:58 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.