• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Fay Cooper.
    Mijn mond vormt weer een 'wow' en ik begin te glimlachen. Zachtjes zing ik verder. "Never mind, I’ll find someone like you.. I wish nothing but the best for you too. Don’t forget me, I beg, I remember you said." Het 2e gedeelte van het refrein laat ik aan Brooke over.

    [:P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( Juist leuk xD )

    Steve Styles.

    Ik werd meegetrokken door Quinty. Ik grijnsde, en voelde haar dichtbij mij staan. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest doen... Veel meisjes vonden het niet fijn om plotseling gezoend te worden, maar ik wist niet of dat bij haar anders was. Ongemerkt kwam ik iets dichterbij haar staan, en in het donker had ze het niet door. Nu maar hopen dat ze het voelde..

    Brooke Rivera.

    Ik glimlach en maak het refrein af. "Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead. Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead, yeah." Zing ik en durf niet naar James te kijken, dus blijf ik naar Fay en Mitchel kijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    Het lied is afgelopen en ik klap voor de meisjes die gezongen hebben. "Oke deze heb ik geschreven." Terwijl ik begin te spelen blijf ik Fay strak aan kijken. Ik open mijn mond en zing. I'm in trouble, I'm an addict, I'm addicted to this girl. She's got my heart tied in a knot And my stomach in a whirl. But even worse, I can't stop calling her, She's all I want and more. I mean, damn, what's not to adore.

    Quinty Smith.

    Ik voelde hoe Steve dichter bij me kwam staan, vindt hy me dan leuk? Of gaat het perongeluk? Ik wacht denk ik maar af wat hij nu gaat doen, voorzichtig en langzaam schuif ik mijn armen om zijn nek, en wacht af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    Mijn mond zakt open en ik luister geboeid naar het nummer. Op het ritme begin ik zachtjes mee te klappen.

    Steve Styles.

    Voorzichtig schuif ik haar haren voor haar ogen weg. Langzaam kom ik iets dichterbij met mijn gezicht, en zoen haar. Ik streel haar haren met mijn rechterhand, en hou mijn linkerhand bij haar gezicht.
    Mijn hart begon sneller te kloppen. Quinty en ik zoenden gewoon!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 16:42 ]

    Quinty Smith.

    O my! Ik pak Steve steviger vast en loop naar achter tot ik tegen de muur sta. Ik blijf heb stevig vasthouden, ik hou me niet in en zoen hem verder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Steve Styles.

    De zoen wordt steeds heftiger. Ik wist echt niet wat hier stond te gebeuren..
    Volgens mij ging dat niet lang goed.. Nouja, het is maar wat je als goed bekijkt.. Ik deed mijn leren jack uit, en gooide hem op het bed. Ik tilde Quinty grijnzend op, en legde haar zachtjes op bed. Zo zoenden we verder.

    Mitchel Sawyer

    Ik glimlach terwijl ik het nummer eindig. James klapt en ik grijns naar hem en Brooke die naast hem zit.

    Brooke Rivera.

    'Dat was echt mooi!' Zeg ik en gaap even kort. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en kijk weer naar het vuur.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Nu al moe?" Fluister ik zacht naar Brooke. Ze glimlacht zacht. "Kun je nog meer spelen?" Vraag ik dan aan Mitchel. Hij haalt zijn schouders op. "Van alles."

    Quinty Smith.

    Ik lig op het bed met Steve boven op me, we zoenen gewoon door. We rollen om en nu zit lig ik boven op. Verder dan dit wil ik niet, maar ik durf het ook niet te zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'Ik ben niet moe' Lieg ik en leg mijn hand op mijn mond als ik weer moet gapen. Ik wil niet naar bed. Ik wil niet weg van deze gezelligheid. Ik wil niet weg bij James.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'