• hoe is de jouwe versierd?

    Wij hebben een felroze met zilverballen.

    En in plaats van de piek die we normaal altijd hebben staat nu de echo bovenaan de boom.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:46 ]

    Negligible schreef:
    (...)
    Ofwel heb jij het over iets anders dan wat ik onder echo ziet of ik snap het niet?

    Ze is zwanger en als piek hebben ze die echo van haar kind gebruikt. Wat ik niet helemaal snap maar ok. Hoe hebben ze dat ding daar gekregen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Midna schreef:
    (...)

    Een echo als iemand zwanger is (:
    Snap je het ? (:

    Dat punt snapte ik al, maar ik snap niet wat een echo van 15 jaar geleden nog op een kerstboom doet.. :x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Paarse & zilveren ballen. Succes met je zwangerschap.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:18 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Negligible schreef:
    (...)
    Dat punt snapte ik al, maar ik snap niet wat een echo van 15 jaar geleden nog op een kerstboom doet.. :x


    Ehh this haar echo van haar buik (zip)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Frigga schreef:
    (...)
    Ze is zwanger en als piek hebben ze die echo van haar kind gebruikt. Wat ik niet helemaal snap maar ok. Hoe hebben ze dat ding daar gekregen.

    Als je er een piek op krijgt, dan ook een foto van een echo zeker?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Midna schreef:
    (...)

    Ehh this haar echo van haar buik (zip)

    Jij bent zwanger?! -shock-
    Ik kom duidelijk achter met de nieuwtjes hier


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dear effing God. No further comment. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Negligible schreef:
    (...)
    Jij bent zwanger?! -shock-
    Ik kom duidelijk achter met de nieuwtjes hier


    Haha nou klinkt het alsof je het tegen mij heb XD
    & ik kwam er vandaag ook pas achter in een topic & die topic is vanmiddag ook al weer gesloten (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Whoa... Nou, ik weet hoe het is om zwanger te zijn, maar dat was niet door geheel vrijwillige seks en ik heb er twee pillen voor genomen om zo een miskraam op te wekken... Ik hoop dat dat kindje een fijne jeugd heeft, maar het lijkt me niet aangezien je zelf nog zo jong bent.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:
    (...)

    Haha nou klinkt het alsof je het tegen mij heb XD
    & ik kwam er vandaag ook pas achter in een topic & die topic is vanmiddag ook al weer gesloten (:

    Haha, sorry, dat was dus tegen Hale :p
    Omdat er weer ruzie was zeker?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Midna schreef:
    (...)

    Een echo als iemand zwanger is (:
    Snap je het ? (:


    Ohh, ja ik dacht dat het iets superchristelijksblabla was. ofzo.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Ohh, ja ik dacht dat het iets superchristelijksblabla was. ofzo.


    Hoezo? Christenen plaatsen een ster boven op de boom.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Negligible schreef:
    (...)
    Haha, sorry, dat was dus tegen Hale :p
    Omdat er weer ruzie was zeker?

    Juap (: nja ruzie, weer gekloot..

    Peeta schreef:
    (...)

    Ohh, ja ik dacht dat het iets superchristelijksblabla was. ofzo.


    Whaha XD Sorry maar dat klonk gwn grappig ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh, trouwens Hale, is dit je echo? Wist niet dat je al 5 maanden zwanger was. :W

    Een plaatje van SchoolTV


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Midna schreef:
    (...)

    Whaha XD Sorry maar dat klonk gwn grappig ;$

    Nou, ik snap wel dat sommige mensen hun reacties/mening niet kunnen onderdrukken als iemand van 15 zegt dat ze zwanger is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right