• hoe is de jouwe versierd?

    Wij hebben een felroze met zilverballen.

    En in plaats van de piek die we normaal altijd hebben staat nu de echo bovenaan de boom.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:46 ]

    Rood en goud.


    26 - 02 - '16

    Devote schreef:
    Rood en Zilver en houten hangertjes van engeltjes, er komen ook nog zuurstokken in te hangen (flower)


    Het is zo raar, die verdwijnen bij mij altijd op mysterieuse wijze. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)

    Je weet toch dat je nu super aandacht-trekkerig overkomt?


    Beginnen we weer? :S


    26 - 02 - '16

    Wat is een echo?


    SLOAN.

    we hebben zilveren en paarse ballen, zilveren en paarse slingers. en nog wat houten engeltjes en kerstmannen. de piek is een zilveren ster.
    ohja, en lichtjes;)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Saph schreef:
    (...)

    Het is zo raar, die verdwijnen bij mij altijd op mysterieuse wijze. (wbw)

    Komen de onzichtbare kaboutertjes ze ook altijd stelen bij jou? (wbw)


    Believe in yourself.

    Saph schreef:
    (...)

    Je weet toch dat je nu super aandacht-trekkerig overkomt?

    Even ophouden met zo reageren. Als je alleen dit soort reacties kunt plaatsen, zeg dan even niets. Ik zie niet in hoe iets over de kerstboom erge aandachttrekkerij is.


    I am an idiot, I move.

    Wij moeten die van ons nog opzetten (:
    Maar ik ga die versieren en wij hebben allemaal verschillende kleuren kerstballen en op sommige staat een motief etc. en er komen nog slingers en lampjes in en een piek op de top.. Dus er komt van alles wat in, zoals altijd. Maar eerst moet iemand de zooi naar beneden halen voor me, want ik krijg de kerstboom niet alleen van de zolder af en bovendien weet ik niet eens waar die is :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hihi,


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ooh, ben je zwanger? Dat had ik een paar topics geleden al voorspeld, maar laat ik niet verder off-topic gaan. Ik wil graag een zwarte kerstboom :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Blauw


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Roze like echt roze?
    Ieuww :3
    Maar wij hebben nog geen kerstboom... Bij mijn vader wel maar die faalt teveel om het een kerstboom te nomen hij is volgestopt met heel veel lichtjes slingers heel weinig ballen en hij staat schreef (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Bij mij thuis staat de boom nog niet, wel laat voor ons doen. Maar ja. Hij is normaal altijd rood met goud


    Love sheds light one the darkest of times

    Peeta schreef:
    Wat is een echo?


    Een echo als iemand zwanger is (:
    Snap je het ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    groen met zilvere ballen engels pegels en vogels. :9~


    Change is for weirdos ~ Niall Horan