hoe is de jouwe versierd? Wij hebben een felroze met zilverballen. En in plaats van de piek die we normaal altijd hebben staat nu de echo bovenaan de boom. [ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 16:46 ]
HATEBREEDER schreef: Oh, trouwens Hale, is dit je echo? Wist niet dat je al 5 maanden zwanger was. :W Een plaatje van SchoolTV
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
MissSharp schreef: (...) Hoezo? Christenen plaatsen een ster boven op de boom.
SLOAN.
[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:15 ]
Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.
MissSharp schreef: Wij hebben hem nog niet opstaan. Volgende week denk ik ergens dat hij op komt. (:
Big girls cry when their hearts are breaking
Negligible schreef: (...) Nou, ik snap wel dat sommige mensen hun reacties/mening niet kunnen onderdrukken als iemand van 15 zegt dat ze zwanger is
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
[ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:18 ]
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Een felroze kerstboom..? Vre-se-lijk. Met een echo van je buik? Vre-se-lijk-er. Mijn kerstboom is gewoon groen, met gouden ballen.
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
Midna schreef: (...) Ok nu hou ik gewoon van je
Priemgetal schreef: (...) Wut. Had ze die gepost dan?
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
Priemgetal schreef: (...) RAWR, she's mine. Ik hou al van haar, ik kan je liefde doorgeven?
HATEBREEDER schreef: (...) Fotoboek. @Saph: Google images, link kopiëren, plakken, en voila. :W
Life is hard and then we die
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.