• Mag een mod ergens een slotje op gooien als hij/zij niet mod is van dat subforum en een mod van het subforum wel online is?
    En mag een mod zomaar ergens een slotje op gooien zonder een waarschuwing?

    Geen ruzie aub, niet aanvallend bedoeld, gewoon ter informatie.

    Nog een vraagje: Als een moderator per ongeluk op een verkeerd topic een slotje heeft gezet, kan dat er dan weer afgehaald worden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:25 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nu we toch vragen gaan stellen: Kan een mod zichzelf bannen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahaha, sorry guys, we gaan natuurlijk niet zomaar iemand bannen ;)


    Maar kun je dat niet in die balk erboven zien?
    Dus als je naar een mods' profiel gaat, en daarboven staat dan "ban" ofzo?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    District12 schreef:
    Nu we toch vragen gaan stellen: Kan een mod zichzelf bannen?

    Zelfmoord? (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    In theorie kan dat ja haha, maar dat gaat nooit gebeuren ^^


    Life is hard and then we die

    Tempesta schreef:
    (...)
    Zelfmoord? (cat)


    Ja eigenlijk wel ja
    En oh, kan een mod ook koekjes voor users kopen?
    Het is een rare vraag, maar ik ben in een rare bui


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    PUKKELxDING schreef:
    In theorie kan dat ja haha, maar dat gaat nooit gebeuren ^^

    Oh wow, wat een verrassende ontdekking :'D Maar dus als een mod gehackt zou worden zou die hacker de mod kunnen bannen? - begint plannetjes te smeden -


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee, Annick, dat kan niet in theori (cat). Moderators kunnen niet geband worden. Dit om te voorkomen dat een hacker alle mods gaat bannen, denk ik. Een moderator die een ban verdient, moet eerst ontmod worden door Rutger. Als een moderator een ban verdient, verdient hij of zij het waarschijnlijk ook niet meer om moderator te blijven.

    KerstKrull schreef:
    Nee, Annick, dat kan niet in theori (cat). Moderators kunnen niet geband worden. Dit om te voorkomen dat een hacker alle mods gaat bannen, denk ik. Een moderator die een ban verdient, moet eerst ontmod worden door Rutger. Als een moderator een ban verdient, verdient hij of zij het waarschijnlijk ook niet meer om moderator te blijven.
    Dat is ook mooi om te weten ^^


    Life is hard and then we die

    KerstKrull schreef:
    Nee, Annick, dat kan niet in theori (cat). Moderators kunnen niet geband worden. Dit om te voorkomen dat een hacker alle mods gaat bannen, denk ik. Een moderator die een ban verdient, moet eerst ontmod worden door Rutger. Als een moderator een ban verdient, verdient hij of zij het waarschijnlijk ook niet meer om moderator te blijven.


    Mooi om te weten


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    KerstKrull schreef:
    Nee, Annick, dat kan niet in theori (cat). Moderators kunnen niet geband worden. Dit om te voorkomen dat een hacker alle mods gaat bannen, denk ik. Een moderator die een ban verdient, moet eerst ontmod worden door Rutger. Als een moderator een ban verdient, verdient hij of zij het waarschijnlijk ook niet meer om moderator te blijven.

    Rutger is te slim, hij heeft mijn tactiek doorzien. ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    KerstKrull schreef:
    Nee, Annick, dat kan niet in theorie (cat). Moderators kunnen niet geband worden. Dit om te voorkomen dat een hacker alle mods gaat bannen, denk ik. Een moderator die een ban verdient, moet eerst ontmod worden door Rutger. Als een moderator een ban verdient, verdient hij of zij het waarschijnlijk ook niet meer om moderator te blijven.


    Of dat de mods elkaar gaan bannen. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 21:19 ]

    MiyaviLove schreef:
    (...)

    Of dat de mods elkaar gaan bannen. (cat)


    Hoe grappig zou dat zijn? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Maelig schreef:
    (...)

    Hoe grappig zou dat zijn? :'D


    Geen modjes meer!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Geen modjes meer!


    En dan nemen de users het forum over, muahahahaaaa. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    En dan wordt 't een hele grote chaos en dan smeken jullie ons om terug te komen! _O_ Eind goed, al goed.


    "I shut my eyes in order to see.'